Pagina 1 van 228
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Geplaatst: ma 21 jan 2008, 11:58
door Henkjan
om anderen te attenderen op interesante, elders (marktplaats, ebay, etc) aangeboden spullen. alle andere topics in deze sectie dus alleen voor spullen die je zelf verkooopt, spullen die iemand anders verkoopt kunnen hier
Ps: naast dit topic voor heuse tips, lopen in de kantine wat topics voor het delen van opvallende, absurde of grappige advertenties:
Geplaatst: ma 21 jan 2008, 11:59
door Henkjan
Geplaatst: ma 21 jan 2008, 20:33
door sevenup
Leuke complete stereo set Focal units. Inclusief scheidingsfilter onderdelen.
http://link.marktplaats.nl/142796294
Geplaatst: ma 21 jan 2008, 21:45
door Henkjan
veel houtklemmen (en nog wat ander handgereedschap) in Kerkdriel:
http://www.troostwijkauctions.com/NL/Ka ... schap.aspx
Geplaatst: di 22 jan 2008, 10:28
door bartsegers
Geplaatst: di 22 jan 2008, 13:11
door Paul
(ff tussendoor)
misschien kunnen we de posts in dit topic na een week of 2 automatisch laten verdwijnen omdat de meeste advertenties wel weer weg zijn?
Geplaatst: di 22 jan 2008, 14:07
door Henkjan
dat lukt niet, alleen hele threads kan je auto prunen
Geplaatst: di 22 jan 2008, 16:09
door fredze
kan je de thread niet omgekeerd laten oplopen? zodat in de eerste pagina bovenaan de meest recente post staat? Ik weet niet wat je allemaal kan met php
Geplaatst: di 29 jan 2008, 13:18
door bartsegers
Geplaatst: di 29 jan 2008, 21:53
door Sebastiaan
Hypex HG's op Marktplaats
klikkerdeklik op deze erg lange url
edit: sorry voor de onhandig lange link... Dat kan vast handiger.
[edit by mod] aangepast
Geplaatst: di 29 jan 2008, 22:09
door Henkjan
kan op 2 manieren handiger:
manier 1: gebruik
textje (zoals ik heb aangepast in je post)
manier 2: gebruik de korte url die MP er tegenwoordig bijzet
http://link.marktplaats.nl/144566916
Geplaatst: ma 04 feb 2008, 15:01
door Henkjan
Geplaatst: ma 04 feb 2008, 16:07
door RoelHV
Geplaatst: ma 04 feb 2008, 18:22
door Vuurkat
Geplaatst: do 07 feb 2008, 16:32
door bartsegers
Dat lijkt me nu net geen koopje. Dat ding ziet er behoorlijk afgeragd uit namelijk. En een rariteit is nu ook weer niet.
Die daanveilingen heeft ook veel spullen inderdaad!
Geplaatst: do 07 feb 2008, 19:01
door Yannick
Nee, inderdaad, volgens mij zitten er 2 hele grote vouwen in de conus!

Geplaatst: vr 08 feb 2008, 16:56
door Vuurkat
Ai, nu zie ik het ook.
Of het is maar een schaduw. Maar er staat dat ie nog niet beschadigd is.
Geplaatst: vr 08 feb 2008, 19:10
door Yannick
Hahaha, er staat wel meer op marktplaats!

.. Even geen tijd om leuke voorbeelden te zoeken, maar je lacht je rot soms!
Geplaatst: vr 08 feb 2008, 22:18
door Henkjan
klopt, kunnen we ook wel een topic in de kantine voor openen, het "lachwekkende advertentie topic"

wie trapt er af?
Geplaatst: za 09 feb 2008, 12:13
door bartsegers
dat staat er al

Geplaatst: zo 10 feb 2008, 7:36
door Yannick
Blubjes! Vraag me af of het nieuws is, en hoeveel mensen het zullen meekrijgen!
Maar, bij BMM electronics nu Fountek woofers en fullrangers, en daarnaast nu ook een heeeel betaalbare ribbon tweet!
Ziet er goed uihuit!!! =D
Cheers!

Geplaatst: di 04 mar 2008, 11:55
door Vuurkat
Ik heb in de Mammamini in Groningen (tweedehandswinkel) Cyburg Needles (zo zagen ze er tenminste uit) gezien voor €12,50.
Je moet snel zijn als je ze wilt kopen, want het is natuurlijk een tweedehandswinkel.
Edit: verkocht.
Geplaatst: di 04 mar 2008, 19:20
door b_force
Voor mensen die bekend zijn met inkoop/samenkoop acties
http://samenkopen.net/action/271293
Geplaatst: za 29 mar 2008, 22:25
door Paul
Geplaatst: zo 30 mar 2008, 8:39
door dre
die staat op m`n verlanglijstje
