Pagina 1 van 1
Zelfbouw? DIT is pas zelfbouw
Geplaatst: za 19 jan 2008, 21:23
door mischa72
Heb wel geduld, het filmpje duurt 17 minuten. Is wel zeer de moeite.
http://blog.makezine.com/archive/2008/0 ... _tube.html
Als dat nog niet genoeg is, hier nog eentje, met "onze eigen" Guido Tent.
http://www.youtube.com/watch?v=8_eLO0exato
Groeten,
Mischa
Geplaatst: za 19 jan 2008, 21:56
door Martijn v
Geplaatst: za 19 jan 2008, 22:28
door mischa72
Geplaatst: zo 20 jan 2008, 13:10
door Teigetje
Een beetje Off topic misschien, maar ook zelfbouw "to the bone" met een voor liefhebbers meer dan fraai geluid...
http://www.vsocial.com/video/?d=59612
T.Z.D.M. Frank
Geplaatst: zo 20 jan 2008, 13:30
door Edo
So-de-knetter zeg.....da's gaaf.
Geplaatst: zo 20 jan 2008, 13:32
door mischa72
Heel erg gaaf die Ferrari. Zo staat er ook een miniatuur V8.
Deze dus:
http://www.youtube.com/watch?v=i3VVI6Auvys
Mischa
Geplaatst: ma 25 feb 2008, 15:06
door Penguin
Of een V12 superklein 1/12 met onderliggende nokkenas met klepstoters.
http://www.youtube.com/watch?v=mutb7KgA ... re=related