Pagina 1 van 1

BR-pijp 2 lengtes

Geplaatst: za 19 jan 2008, 19:16
door Jeroen G
Hallo,

Ik raak zelf steeds meer en meer gecharmeerd van het BR-kast type
Voornamelijk door zijn zogenoemde "gecontroleerde" laag

Nou vroeg ik me af wat het effect zal zijn van twee pijpen van een
verschillende lengte, twee afstemfrequenties zal maar zeggen

Grt Jeroen

Geplaatst: za 19 jan 2008, 20:06
door fredze
is dat niet een beetje de bedoeling van een 6e orde bandpass sub?

Ik dacht dat de groupdelay daar wel vrij groot door werd...