Pagina 1 van 1

Duurste kabel ever

Geplaatst: ma 07 feb 2005, 21:25
door Duck Twacy
Even een vrolijke noot:


Voodoo-Cable "SilverMica"
Konfektioniert 2x3mm (!)
mit MC-Bananas
Mica MC8

1220,00 EUR

http://www.thel-audioworld.de/bauteile/ ... abel.htm#v (helemaal rechts onderaan)
:shock: :D

Geplaatst: di 08 feb 2005, 14:17
door Leeuwarden
Daar gaat je stereobeeld... :D

Geplaatst: di 08 feb 2005, 16:04
door b2
Wel raar dat er geen bijhorende stekkers of terminals van 200 á 300 euro verkocht worden op hun site.
Misschien nog een gat in de markt?

Geplaatst: di 15 feb 2005, 10:02
door Pjotr
Wat leuk, een kabel met instelbare inductiviteit.

Die moet je op Hear posten Duck, wordt weer lachen 8)

Niemand weet wat je er mee moet maar het klinkt altijd beter :lol:

Geplaatst: di 15 feb 2005, 16:48
door Duck Twacy
Het was niet de inductiviteit waar mijn oog op viel ;)

Overigens wordt er op Hear de laatste dagen genoeg ongein getrapt (geloof dat vandaag de mod eens wat schoonmaak werk heeft vericht).

Geplaatst: di 15 feb 2005, 17:03
door Edo
Er is nog zo'n leuk draadje op hififorum.nl...het inspelen van bekabeling..
Grappig om te lezen (als je wel even de tijd ervoor neemt...lange texten)

Geplaatst: di 15 feb 2005, 20:55
door rho
Er wordt zelfs richtingsgevoelige luidspreker kabel verkocht. Kimber heeft dat in z'n gamma zitten denk ik. Dat is niet grappig meer maar eerder zielig.
Dat er veel geld wordt gevraagt voor kabels mag mij een zorg wezen, maar dat de prijs wordt verantwoord door pure leugens vind ik toch te ver gaan.

Geplaatst: wo 16 feb 2005, 0:39
door Edo
Richting gevoelige luidsprekerkabels? Leuk...
Richtingsgevoelige interlinks ken ik wel, maar heeft te maken met de extra afscherming van de kabel die maar aan 1 kant vastzet aan de cinchplug...

Geplaatst: wo 16 feb 2005, 20:27
door rho
Edo schreef:
Richting gevoelige luidsprekerkabels? Leuk...
Richtingsgevoelige interlinks ken ik wel, maar heeft te maken met de extra afscherming van de kabel die maar aan 1 kant vastzet aan de cinchplug...
Het heeft niet altijd nut, die mantel lost te maken aan 1 kant, maar in sommige gevallen kan het wel eens helpen. Bij gebalanceerde transmissies heb je dhet soms echt nodig.

Het belang bij luidsprekerkabels lijkt me duidelijk.... :?: :?: :?: :?: :lol: