Pagina 1 van 1
Directe kopie van zelfbouwaudio.
Geplaatst: do 10 jan 2008, 19:07
door KoenVW
Kijk is wat ik vond op internet:
http://www.hamstermania.nl/website/inde ... &Itemid=28
Op die site staan meerdere compleete stukken direct gekopieerd van zelfbouw audio, kan dat zomaar?
Koen
Geplaatst: do 10 jan 2008, 19:13
door b_force
plagiaat !!!! heet dat.
Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Geplaatst: do 10 jan 2008, 19:13
door Wowly
Hmm, mag zekers niet. Buiten het feit dat het behoorlijk onbeschoft is om content zonder naamsvermelding te jatten is het ook nog eens strafbaar, ik weet echter niet of we een copyright hebben op deze tekst....
Wowly
Geplaatst: do 10 jan 2008, 19:21
door b_force
volgens mij hoef je geen copyrights te hebben op een tekst.
Plagiaat is sowieso strafbaar ,werkt bij ons op school met meetrapporten ook zo.
Of het daadwerkelijk heel zwaar strafbaar is weet ik niet, maar je mag sowieso niet zomaar teksten copieren van anderen.
Geplaatst: do 10 jan 2008, 19:44
door Roland
Hmm,
Die hamster komt bij AH weg. "Mijn" webontwerpster heeft voor AH hamsterwereld ontworpen.
Ik zal haar deze site eens laten zien. Alles is volgens mij gejat.
groet Roland
Geplaatst: do 10 jan 2008, 19:49
door teacher
Site is van "walter van brussel". Ik ken hem van het showyoursound forum.
http://forum.showyoursound.nl/pop_profi ... ay&id=5864
Geplaatst: do 10 jan 2008, 19:54
door Roland
Wat hamsters en Car audio samen hebben....
Egels en buizenversterkers? Subs en eksters?
Geplaatst: do 10 jan 2008, 20:04
door SARK
Roland schreef:Wat hamsters en Car audio samen hebben....
Egels en buizenversterkers? Subs en eksters?
Kolibri

Geplaatst: do 10 jan 2008, 22:19
door Henkjan
ik zal 'm eens mailen
Geplaatst: do 10 jan 2008, 23:12
door Bertje
Walter zal dit wel ter goeder trouw gedaan hebben (ik ken 'm wel), maar even eerst vragen is wel zo netjes.
Rob.
Geplaatst: za 12 jan 2008, 11:55
door Henkjan
ik heb antwoord van Walter, hij was zich niet bewust dat er stukken van ZBA waren overgenomen (hij heeft niet alles zelf geschreven).
vraagje dus: heeft iemand op een rij welke stukken van ons afkomen? dan geef ik dat aan m door en dan zet hij dat er bij.
Geplaatst: za 12 jan 2008, 13:09
door sietse
Volgens mij alleen
Waarom zelf speakers bouwen en
uitstraling van geluid
Geplaatst: do 24 jan 2008, 9:14
door Jasper Joppe Geers
Het lijkt mij een kleine moeite om er in elk geval een bronvermelding bij te plaatsen. Voor zover ik er iets over kan zeggen hoor, maarreh:
Bron: zelfbouwaudio.nl lijkt mij voldoende om het probleem op te lossen.
Toch?

Geplaatst: za 02 feb 2008, 14:56
door Vuurkat
Hoe komen jullie (mods van deze site) eigenlijk aan die stukken tekst? Zelf bedacht? Of een bestaande tekst overgeschreven in eigen woorden?
Geplaatst: za 02 feb 2008, 17:29
door mipo
Wat een vage site.. geen idee wat het onderwerp is en doel..
is geen lang leven beschoren lijkt me
Geplaatst: za 02 feb 2008, 19:52
door Vuurkat
Onderwerp: lijkt mij hamsters/hamsteren (zie de URL).
Maar dan staat er wel veel rotzooi op.