Pagina 1 van 4
Open Paranello dag bij Jasper Joppe..
Geplaatst: ma 07 jan 2008, 23:20
door Jasper Joppe Geers
Tja, aangezien die dingen niet te tillen zijn zal ik ze niet mee kunnen nemen naar een of andere luisterdag, zodoende moet ik het heft dan maar in eigen hand nemen, dus:
Op woensdag 6 februari zijn jullie allen uitgenodigd voor een luistersessie bij mij thuis. Vanaf 11.00 uur is iedereen welkom in huize Geers, in het Brabantse Schijndel, een kilometer of 15 onder Den Bosch. Vrouw en kinderen zijn dan een midweekje op vakantie, een mooie gelegenheid dus om de deuren maar eens open te gooien!
Voor koffie, thee en saucijzen- dan wel worstebroodjes wordt gezorgd.
Het is beslist geen must, maar ik zou het leuk vinden om eens te horen hoe de Paranello's het doen op een andere versterker. Of het nou een buizen amp is of een UCD maakt mij eigenlijk nog niet zo gek veel uit, maar ik ben wel nieuwsgierig naar mogelijke verschillen. Voel je vrij om dus het een en ander mee te nemen!
Heb je zin om langs te komen, stuur me dan even een PB.
Dus voor wie wil, kan en zin heeft: tot 6 februari!
Jasper Joppe Geers
Geplaatst: di 08 jan 2008, 14:31
door Jasper Joppe Geers
Oh ja, vergat ik nog te vermelden: Het kan ook 's avonds als iemand dat beter uitkomt. Je bent dus de hele dag van harte welkom.
Geplaatst: di 08 jan 2008, 14:41
door Wowly
Ha, da's net na carnaval geloof ik hé. ben bang dat ik dan nog aan het bijkomen ben

, zeker nu met die kleinste (2 maanden oud) erbij. desalniettemin houd ik het wel in mijn achterhoofd, want dit is natuurlijk wel erg gezellig!!!
Jan
Geplaatst: di 08 jan 2008, 14:45
door Jasper Joppe Geers
Wowly schreef:Ha, da's net na carnaval geloof ik hé. ben bang dat ik dan nog aan het bijkomen ben

, zeker nu met die kleinste (2 maanden oud) erbij. desalniettemin houd ik het wel in mijn achterhoofd, want dit is natuurlijk wel erg gezellig!!!
Jan
Ach, mocht je in de gelegenheid zijn hoor ik het vanzelf wel. Alles goed met de kleine??
Geplaatst: di 08 jan 2008, 15:03
door Wowly
Met de kleine wel, de vrouw heeft veel problemen met de borstvoeding (abcessen ed waarvoor ok's, echt horror

)......
dus ff wat minder hiero
Geplaatst: di 08 jan 2008, 15:41
door voodooless
Leuk
's Avonds zou mij beter uitkomen want met Carnaval heb ik geen vrij. Eigenlijk heb ik geen idee of die dag überhaupt wel gaat lukken, maar het lijkt me ontzettend leuk om eens een keer te luisteren naar die prachtige speakers van je!
Een versterker kan ik wel meenemen als je dat wil (UcD400)
Maar als het merendeel van de mensen overdag kan, heb ik natuurlijk gewoon pech

Geplaatst: di 08 jan 2008, 16:26
door Jasper Joppe Geers
Hoi Christiaan,
Dan kom je toch gewoon s' avonds langs? Ik ben en blijf gewoon thuis.
Als het geen moeite is zou ik het hartstikke leuk vinden als je je UCD meeneemt!
Geplaatst: di 08 jan 2008, 16:28
door voodooless
UcD meenemen is geen enkel probleem, zolang je maar een voorversterker hebt, want die van mij is momenteel nog een beetje dood

Geplaatst: di 08 jan 2008, 17:31
door Edo
Als het werk (en het thuisfront) het toelaat kom ik graag een worstenbroodje halen bij je....
Ik laat het nog even weten.
Geplaatst: di 08 jan 2008, 17:56
door Jasper Joppe Geers
Edo schreef:Als het werk (en het thuisfront) het toelaat kom ik graag een worstenbroodje halen bij je....
Ik laat het nog even weten.
Staat genoteerd! Kwam RobertD ook mee met jou?
Geplaatst: di 08 jan 2008, 17:56
door Jasper Joppe Geers
voodooless schreef:UcD meenemen is geen enkel probleem, zolang je maar een voorversterker hebt, want die van mij is momenteel nog een beetje dood

Moet te regelen zijn.
Geplaatst: di 08 jan 2008, 20:24
door Edo
Jasper Joppe Geers schreef:Edo schreef:Als het werk (en het thuisfront) het toelaat kom ik graag een worstenbroodje halen bij je....
Ik laat het nog even weten.
Staat genoteerd! Kwam RobertD ook mee met jou?
Hij had het er wel over, maar al een tijdje niet gezien op het forum.
Geplaatst: di 08 jan 2008, 21:39
door hovingtim
Ik kom gezellig even langs en als je intresse hebt kan ik mijn gereviseerde quad 405 meenemen

en een Wii mocht je nog iets te doen willen hebben

Geplaatst: di 08 jan 2008, 22:10
door voodooless
hovingtim schreef:Ik kom gezellig even langs en als je intresse hebt kan ik mijn gereviseerde quad 405 meenemen

en een Wii mocht je nog iets te doen willen hebben

Je kan eventueel meerijden met me als je 's avonds komt. Ik woon in Arnhem, kom dus redelijk langs

Geplaatst: wo 09 jan 2008, 0:44
door Jasper Joppe Geers
Ok, dus voorlopig even op een rijtje:
Interficior,
Voodooless,
Hovingtim,
Edo
Eventueel:
Wowly
RobertD.
Is voor mij makkelijk om te weten als ik boodschappen ga doen he....

Geplaatst: wo 09 jan 2008, 2:33
door Audio_Noob
hechte communety!
Geplaatst: wo 09 jan 2008, 2:49
door audiomanics
Audio_Noob schreef:
hechte communety!
Is dat nieuw voor je? Hier wel hoor! Ik zal een foto van mijzelf opsturen, dan ben ik er ook bij..
Kees
Geplaatst: wo 09 jan 2008, 9:15
door voodooless
We zullen de foto wel op een stoel zetten dan

Geplaatst: wo 09 jan 2008, 9:40
door Ronald_1
Hoi Jasper Joppe, het lijkt me erg leuk om de Paranello's eens te komen bewonderen. Ik moet even kijken of ik overdag kan komen, 's avonds is in ieder geval geen probleem.
Geplaatst: wo 09 jan 2008, 9:43
door Jasper Joppe Geers
Ronald_1 schreef:Hoi Jasper Joppe, het lijkt me erg leuk om de Paranello's eens te komen bewonderen. Ik moet even kijken of ik overdag kan komen, 's avonds is in ieder geval geen probleem.
Prima, Ik zet je erbij.
Neem je verder nog iets mee?
Geplaatst: wo 09 jan 2008, 10:12
door Ronald_1
Ik ben bang dat ik niet echt over een mooie versterker beschik die de moeite waard is. Ik kan evt. een Rotel RA-04 versterker meenemen, denk niet dat dit een verbetering is t.o.v. jouw Marantz. Maar als er interesse voor is neem ik de Rotel wel mee.

Geplaatst: wo 09 jan 2008, 10:46
door Jasper Joppe Geers
Als het goed is heeft de RA-04 wel een pre out, en kunnen we hem misschien inzetten als pre amp?
Kijk maar. Zowiezo moet je niet vergeten wat CD's mee te brengen he!
Geplaatst: wo 09 jan 2008, 10:48
door voodooless
Jasper Joppe Geers schreef:Als het goed is heeft de RA-04 wel een pre out, en kunnen we hem misschien inzetten als pre amp?
Jazeker

Geplaatst: wo 09 jan 2008, 12:16
door hovingtim
Jasper Joppe Geers schreef: Zowiezo moet je niet vergeten wat CD's mee te brengen he!
Neem de cd+dvd van de shadows graag mee

the final tour. Of die moet je al hebben liggen natuurlijk dan neem ik hem natuurlijk niet mee

Geplaatst: wo 09 jan 2008, 12:17
door voodooless
Ik kan ook nog wel een CD-speler meenemen om mee te vergelijken. Misschien is dat ook wel leuk
