Hifi-amp vs. PA-amp
Geplaatst: wo 02 feb 2005, 9:47
Hoi allemaal,
Ik wilde graag jullie mening horen over het verschil tussen een standaard hifi-versterker en een PA-versterker. De PA variant levert meestal veel meer vermogen voor veel minder geld, tegen vergelijkbare vervormingscijfers. Waarom kopen we dan nog Hifi-versterkers?
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een PA-versterker in huis? Wat kun je doen tegen de herrie die een ventilator maakt? kun je die gewoon verwijderen?
keyser
Ik wilde graag jullie mening horen over het verschil tussen een standaard hifi-versterker en een PA-versterker. De PA variant levert meestal veel meer vermogen voor veel minder geld, tegen vergelijkbare vervormingscijfers. Waarom kopen we dan nog Hifi-versterkers?
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een PA-versterker in huis? Wat kun je doen tegen de herrie die een ventilator maakt? kun je die gewoon verwijderen?
keyser