Pagina 1 van 2
AudioConsultancy van start gegaan!
Geplaatst: di 01 jan 2008, 17:47
door KT88
Met ingang van 1 januari 2008 is Audioconsultancy officiëel van start gegaan.
Audioconsultancy wil zich voornamelijk richten op reparatie, aanpassing en advisering op het gebied van high end, vintage en pro audio apparatuur.
Ook voor kleine zaken als het aanbrengen van een hoofdtelefoonuitgang, een extra in- of uitgang op een apparaat kunt u hier terecht.
Kortom: service met een hoofdletter S voor alles dat met (stereo) audio heeft te maken.
Wij zijn met gespecialiseerd in service aan buizenapparatuur, ook de vele Chinese merken en apparaten die er in omloop zijn en waarvoor tot nog toe geen service voorhanden was!
Tevens ontwikkelen en bouwen wij apparatuur op klantenspecificatie, naar uw eigen wensen en eisen.
Ook steken wij de zelfbouwer zo nu en dan een handje toe als deze door de bomen het bos niet meer ziet (zitten).
Audioconsultancy is het servicepunt voor een groot aantal dealers en importeurs, maar neemt ook particuliere klanten aan.
Achter Audioconsultancy staat ruim 25 jaar ervaring in high end- en pro audio.
Wij zijn te bereiken onder
info@audioconsultancy.nl of via de website
http://www.audioconsultancy.nl
Geplaatst: di 01 jan 2008, 18:38
door Pjotr
Heel veel succes Sander!
Geplaatst: di 01 jan 2008, 18:52
door Edo
Ook hiervandaan: veel succes Sander. Ik ga eens even een kijkje nemen.
nieuw
Geplaatst: di 01 jan 2008, 18:55
door gerhard
de beste wensen nog he en veel sterkte
Geplaatst: di 01 jan 2008, 19:53
door Christian
Heel veel succes gewenst Sander!
Geplaatst: di 01 jan 2008, 20:06
door sietse
Zo, nou, goede voornemens.
Ik wens je veel succes Sander.
Geplaatst: di 01 jan 2008, 20:16
door audioot
prachtig sander en veel succes
mvg
audioot
Geplaatst: di 01 jan 2008, 20:19
door Martijn M
Gefeliciteerd! Ik denk dat er wel een markt moet zijn voor wat jullie gaan doen. Veel succes toegewenst!
Wanneer gaat de site eindelijk online?

nieuw
Geplaatst: di 01 jan 2008, 20:23
door gerhard
ja dat vraag ik me ook al af waneer de site opengaat ik ben zeer benieuwd naar de site. maar ik hoop dat je giga veel klanten krijgt sander.

Geplaatst: di 01 jan 2008, 20:53
door audiomanics
Sander, proficiat! Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat.... een bedrijf is niet alleen reparatie en adviezen....(de belasting heeft al heel wat bedrijven op de fles gekregen)
Kees
Geplaatst: di 01 jan 2008, 21:24
door KT88
Allemaal bedankt jongens!
De site zal zsm. online gaan, als ik mijn sitebouw-vriend weer kan bereiken.
Die zit of ondergedoken of in de sneeuw ergens..........
Belastingen.........ik ken het, ditmaal een goeie accountant.
Die doet waar die goed in is, ik doe waar ik goed in ben.

Geplaatst: di 01 jan 2008, 21:41
door Bertje
Heel veel succes ermee, er is zeker een markt voor.
Rob.
Geplaatst: di 01 jan 2008, 22:20
door anonamemouse
heel veel succes!
en wat betreft je site... er zijn bedrijven die er nog veel minder aan doen.
ik bijvoorbeeld...
Geplaatst: di 01 jan 2008, 22:28
door Wowly
Jeej gefeliciteerd Sander!!!
Zorg ervoor dat je leuke contracten binnesleept hé!
succes maat!
Jan
Geplaatst: di 01 jan 2008, 22:37
door b_force
Ik had het stiekum al gezien Sander.
Ik vind het een waanzinnig origineel idee
En de naam is ook zeer goed gevonden
eerste hulp bij audio zullen we maar zeggen
Veel succes !!
Geplaatst: wo 02 jan 2008, 8:08
door Maurice01
Gefeliciteerd met je bedrijf, en veel succes en opdrachten gewenst.
Geplaatst: wo 02 jan 2008, 10:00
door Bart_M
Leuk, succes met je zaak!!!
Geplaatst: wo 02 jan 2008, 12:18
door jeroen_d
Het beste Sander, en heel veel succes!
Geplaatst: wo 02 jan 2008, 14:02
door SARK
Good luck en dat 2008 een goed jaar mag worden

Geplaatst: wo 02 jan 2008, 17:27
door weidok
KT88 schreef:Allemaal bedankt jongens!
De site zal zsm. online gaan, als ik mijn sitebouw-vriend weer kan bereiken.
Die zit of ondergedoken of in de sneeuw ergens..........
Belastingen.........ik ken het, ditmaal een goeie accountant.
Die doet waar die goed in is, ik doe waar ik goed in ben.

Veel succes Sander...
Hopelijk hou je nog wat tijd over de mifi hobby ..
en kunnen we de wk amp nog eens in het noorden bewonderen

Geplaatst: wo 02 jan 2008, 18:03
door indoubt
Sander,
Heel veel succes, dat 2008 maar een v oorspoedig jaar mag worden met een vliegende start
Geplaatst: wo 02 jan 2008, 18:10
door Nils_vn
Proficiat Sander! Veel success met de op en uitbouw van je zaak!
Geplaatst: wo 02 jan 2008, 19:30
door SSassen
Ik kan alleen maar inhaken op de welgemeende opmerkingen van mijn mede forumleden, ik wens je vanuit de grond van mijn hart alle succes, geluk en voorspoed toe.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: do 03 jan 2008, 23:29
door asterduc
lap, weer een konkurrent erbij, en ditmaal ééntje die er WEL iets van kent!
Succes Sander, ik zet alvast al wat apparatuur klaar voor de stille momenten.
Ed.
Geplaatst: vr 04 jan 2008, 15:07
door KT88
Nogmaals mijn dank, vrienden!
Zo het er nu naar uitziet, gaat de site volgende week online (eindelijk.......)
Nog 1 maandje bij "den Baas" en dan is dat ook klaar.
@ Asterduc: jij zit toch helemaal niet in de audio?