Pagina 1 van 2
Cheap Trick CT 217
Geplaatst: ma 31 dec 2007, 17:19
door ome subtilieco
De ct217
Voor een vriend bouw ik een set ct217's maar met een normale kast. De W69‑1042 had ik liggen en toen hij vroeg of er binnen een normaal buget iets leuks gemaakt kon worden. Kwam ik op de ct217 en na een mailtje naar
www.juoiga.nl was de bestelling geplaatst.
Ik hoop dat komende week de spullen binnen komen.
Maar hier mijn bouwzel zover

Geplaatst: ma 31 dec 2007, 18:29
door Henkjan
ha, da's leuk om te zien

we gaan dit volgen....
Geplaatst: ma 31 dec 2007, 18:54
door Lnsadnoh
Mooi project ome subtilieco!
Die basdrivers doen me direct denken aan de passieve radiators in de, nog steeds ongekende, Kef's van me schoonvader.
Leuk dit te volgen.
marcus
Geplaatst: do 03 jan 2008, 17:38
door ome subtilieco
vandaag met me neefje de frontjes gemaakt.

Geplaatst: vr 04 jan 2008, 5:48
door Lnsadnoh
Ziet er netjes uit!
Zijn de drivers inmiddels al binnen?
Geplaatst: vr 04 jan 2008, 10:21
door ome subtilieco
Hondasnl schreef:Ziet er netjes uit!
Zijn de drivers inmiddels al binnen?
ik wacht met smart op een mailtje van henkjan.
maar hij heeft de drivers dacht ik wel maar ik heb via hem een complete set en en moeten nog wat filter onderdelen aanwaaien.
als ze af zijn kom je maar eens kijken
Geplaatst: vr 04 jan 2008, 11:46
door Lnsadnoh
ome subtilieco schreef:als ze af zijn kom je maar eens kijken
Dan brom ik zeker ff langs !
Geplaatst: vr 04 jan 2008, 17:24
door ome subtilieco
na even zoeken had me pa nog een oud en vuil eiken kastplank liggen. en na even schuren perfect als voet onder de speaker. nog wel een radius er aan maken.
edit:
Mijn vader belde net en die zei dat het hout van het bed van zijn opa en oma geweest is. Waar mijn opa een kast van heeft gemaakt. waar mijn vader weer een tv meubel van heeft gemaakt. en dit deel was over voor mij

snappen jullie het ook nog

Geplaatst: vr 04 jan 2008, 18:34
door Henkjan
ome subtilieco schreef:ik wacht met smart op een mailtje van henkjan.
maar hij heeft de drivers dacht ik wel maar ik heb via hem een complete set en en moeten nog wat filter onderdelen aanwaaien.
idd, het wachten is op een spoeltje en een weerstand....
Geplaatst: vr 04 jan 2008, 20:06
door Roland
Henkjan schreef:ome subtilieco schreef:ik wacht met smart op een mailtje van henkjan.
maar hij heeft de drivers dacht ik wel maar ik heb via hem een complete set en en moeten nog wat filter onderdelen aanwaaien.
idd, het wachten is op een spoeltje en een weerstand....
My bad. De onderdelen zijn al binnen ze moeten alleen nog op voorraad gezet worden. Dinsdag verwacht ik de missende onderdelen te kunnen versturen.
Excuseer!
Roland
Geplaatst: zo 06 jan 2008, 12:16
door Triple_A
Ziet er heel mooi uit!
Lijkt mij best interessant om na te apen, maar dan als bipool met nog zo'n drivertje aan de achterkant bijv.

Geplaatst: zo 06 jan 2008, 19:37
door lepain
Heej, cool project. Ik heb dit soort fast constructies een lange tijd interessant gevonden. Ga denk ik nog es zoiets maken voor in Delft.
Leuk verhaal van dat hout.
Geplaatst: zo 06 jan 2008, 19:48
door ome subtilieco
na een stukkie frezen en schuren. zijn ze klaar voor een likje vernis.
Geplaatst: ma 07 jan 2008, 19:35
door ome subtilieco
een frontje zwart gemaakt en bekleed. en toen kon ik het niet laten om het op de voet te zetten

Geplaatst: ma 07 jan 2008, 21:01
door hovingtim
Hondasnl schreef:Mooi project ome subtilieco!
Die basdrivers doen me direct denken aan de passieve radiators in de, nog steeds ongekende, Kef's van me schoonvader.
Leuk dit te volgen.
marcus
Erg leuke speaker was dat. Een passieve radiator op basis van de B139 en de b110 werd dan vaak gebruikt als bass/bass-mid driver.
Ziet er verder rete strak uit ome subtilico!
Geplaatst: di 08 jan 2008, 12:19
door Roland
Hoi,
De missende onderdeeltjes zijn vandaag verzonden. Excuseer me dat het wat langer duurde.
Groet Roland
Geplaatst: di 08 jan 2008, 17:21
door SpikyTim
Zie ik daar een W7 staan? Nu weet ik wel waar ik je nick van kende (SYS)

Geplaatst: di 08 jan 2008, 18:35
door ome subtilieco
[quote="SpikyTim"]Zie ik daar een W7 staan? Nu weet ik wel waar ik je nick van kende (SYS)

[/quote
jeps dat ben ik en dat is de 10W7 die wacht op beter weer.
maar voor de winter is dit een heel leuk project.
Geplaatst: za 12 jan 2008, 17:58
door ome subtilieco
ik heb net alles op gehaald bij henk jan.
het filter staat al een heel eind. als ik straks weer eens thuis ben komt er een foto.
Geplaatst: di 15 jan 2008, 20:25
door ome subtilieco
het filter op een snijplank opgebouwd en snel effe alles aan gesloten.
en het klinkt helemaal niet slecht zo direct uit de doos
Geplaatst: di 15 jan 2008, 20:49
door Lnsadnoh
ome subtilieco schreef:het filter op een snijplank opgebouwd.

waar heb ik dat nu meer gezien
Netjes gedaan!
Je installatie mag er dan ook wezen

Geplaatst: zo 02 mar 2008, 12:36
door ome subtilieco
Na een poos niet zo heel veel gedaan te hebben zijn ze klaar en staan bij de nieuwe eigenaar.
Wat ik wel gedaan heb is de eiken voeten in de osmo hardax oil gezet.
En een beetje schuren plamuren gronden laten spuiten.
Hier effe de foto´s

Mark (nieuwe eigennaar) vond het maar vreemd dat erg geen tweeter bij moest.

Geplaatst: zo 02 mar 2008, 12:45
door Henkjan
mooi geworden zeg! zelf gespoten?
Geplaatst: zo 02 mar 2008, 13:28
door ome subtilieco
Henkjan schreef:mooi geworden zeg! zelf gespoten?
Ze zijn zeker netjes geworden, echt chique dat hoogglans zwart met het eiken.
Maar ik heb zelf alleen de grondlaag in me schuurtje gespoten. De rest door een vriend. En voor gratis spuiten erg netjes en niet duur

Geplaatst: zo 02 mar 2008, 19:51
door audioot
mooi project
felizzz
audioot