Die luxe versie van de HDS serie ziet er veelbelovend uit! De frequentiecurves zijn machtig mooi, de impedantie heel mooi lineair. Allemaal een verbeterde motor, dus nog lagere vervorming dan dat de HDS serie sowieso al heeft. Hm, ben erg benieuwd naar testen van deze drivertjes!
Ik liep er gisteravond ok tegenaan bij het soeken in de specsheets van de huidige HDS serie. Ik kan alleen maar zeggen dat het er zeer smakelijk uitziet! Geen idee wanneer ze hier leverbaar worden. Ik zal eens een balletje opgooien.
De verkoopprijs van de HDS 180 WR 33 102 zal in de buurt zijn van 110,- euro. Uiteraard geen enkele garantie hierop want hij is nog niet leverbaar. Maar toch een aardige indicatie... Wat de driver gezien zijn bouw te bieden heeft en ook qua specificaties uiterst aantrekkelijk wat mij betreft.
Met dit verschil dat ik de indruk krijg dat het hier om echte high end gaat die zich kan meten met seas excel en scan speak. Althans hier in ieder geval zeer dicht bij in de buurt komt.
Vandaag vernomen dat de units die nu op de site staan waarschijnlijk leverbaar worden rond april/mei. De vraag naar de prijs van de units kon men ook nog weinig zeggen, maar de 180mm versie (de enige echte ronde die ik een paar posts geleden heb geplaatst zal (ook weer waarschijnlijk) rond de 90 a 100 euro komen.
Ik denk een beetje te vergelijken met prijzen van de huidige HDS serie.
Maar tijd is een schone zaak, dus nog maar even wachten op wat komen gaat....