Pagina 1 van 1

De bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher )

Geplaatst: zo 30 jan 2005, 18:17
door iven
Ik ben vandaag begonen aan de bouw van de X-tro. Tijdens de bouw zal ik foto's maken, en hier plaatsen. Het zullen iedere keer maar een paar foto's zijn. De foto's kan je vinden op http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtro.htm

Geplaatst: wo 02 feb 2005, 1:11
door iven

Geplaatst: di 22 feb 2005, 22:56
door iven

Geplaatst: di 22 feb 2005, 23:05
door Edo
Aardig stukje houtzaagentimmerwerk zeg....

Afbeelding

Geplaatst: wo 06 apr 2005, 23:25
door iven
Nieuwe foto's van de x-tro-II op mijn site
http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtroII.htm