Pagina 1 van 3

Domein onbereikbaar gemaakt.

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 16:26
door Marp
Wat is dit nu :?:
De serviceprovider schreef:
Nederlands:
Wegens omstandigheden is dit domein onbereikbaar gemaakt.
U kunt voor verdere informatie contact opnemen met de serviceprovider van dit domein.

English:
Due to issues this domain was made unavailable.
For further information, contact the serviceprovider of this domain.
Ik heb het domein omzeild middels audiforum, dus de server is gewoon bereikbaar. Alleen zullen de meeste bezoekers deze weg niet (meer) kennen, want ik bevind me in mijn uppie tussen een aantal searchbots. :cry:

Hopelijk lukt het om het domein weer snel te (laten) activeren.

Re: Domein onbereikbaar gemaakt.

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 17:03
door Marp
Stuur ik net Henkjan een mailtje, en dan komt het forum weer online. :)

Vooralsnog alleen via zelfbouwaudio.nl en niet via www.zelfbouwaudio.nl, maar de wildcard zal nu ook weer wel snel worden ingeschakeld.

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 19:20
door SARK
WAAR WAREN JULLIE NOU!!!
Kreeg bijna een hartverzakking zeg!

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 19:59
door sietse
Heb ik ook de hele middag al. Nu weer binnen met Ctrl F5.
ff opnieuw proberen.

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 20:00
door sietse
En nu werkt het weer... :?:

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 20:14
door Marp
Wat werkt? Ik zie er niets van.
Zelfbouwaudio schreef:
Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 19 Geregisteerd, 4 Verborgen en 18 Gasten
De schade wordt blijkbaar alweer ingehaald. ;)

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 20:26
door Wowly
wat is er nu eigenlijk gebeurt?

Wowly

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 20:30
door Henkjan
:oops: wegens een administratief foutje (ergens een betaling kwijt ofzo, Robert had betaald maar nooit aangekomen) had de domeinbeheerder het domein uit gezet. maar gelukkig na een telefoontje en de belofte te zorgen voor snelle betaling hebben de vriendelijke mensen van Zylon t weer aan gezet. excuses, excuses...

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 21:33
door cve
Gelukkig, hij doet het weer! :D :D :D

Co

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 21:38
door Wowly
Tsk tsk, geen schoonheidsprijs. Wat Lomp van zo'n serverboer om de boel maar meteen weg te knallen......

Jan

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 22:10
door Henkjan
hij zei dat er aanmaningen gestuurd zouden zijn, maar zou zomaar kunnen dat die bv in de trash mail zijn terecht gekomen bij Robert. had ik ook op m'n eigen mail ook eens, mail van m'n ISP was in de junkmail terecht gekomen

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 23:46
door Sander
Ah mooi dat het weer werkt, dus idd toch een probleem met de DNS registrar. Heb je het mailadres (kunnen) laten omzetten naar een eigen mailadres? (om dit in de toekomst te voorkomen?).

Grt.

Geplaatst: di 13 nov 2007, 0:27
door audiomanics
Ik werd ook al helemaal ongerust.. alle ander websites werkten wel... Wat is nu een leven zonder ZBA??? Niet dat ik suicidaal ben maar je begint het toch te overwegen... :lol:

Kees

Geplaatst: di 13 nov 2007, 13:27
door anonamemouse
als je een nieuwe provider zoekt...
ik weet nog een goede goedkope.

Geplaatst: di 13 nov 2007, 16:49
door Sander
Dit is geen provider issue, maar een met de registrar.

Geplaatst: ma 10 dec 2007, 21:01
door Marp
Weer prijs? :?

Geplaatst: ma 10 dec 2007, 23:24
door Henkjan
alles werkt toch?

Geplaatst: ma 10 dec 2007, 23:27
door b_force
vanavond lag het even zeer goed plat.

Geplaatst: ma 10 dec 2007, 23:39
door jeroen_d
Henkjan, krijg net bericht via ander forum van dekkersj dat hij niet meer kan inloggen. Enig idee wat er aan de hand is?

Geplaatst: ma 10 dec 2007, 23:42
door Henkjan
gokje: hij heeft z'n mail adres veranderd, dan moet t account opnieuw geactiveerd worden (net gedaan, hij zou dus weer gewoon moeten kunnen inloggen)

Geplaatst: di 11 dec 2007, 5:02
door Marp
Henkjan schreef:
alles werkt toch?
Van 20:35 was het forum drie kwartier onbereikbaar. In 1e instantie gewoon wegens teveel verbindingen met de MySQL-server, maar op een gegeven moment verscheen weer de melding dat het domein onbereikbaar was gemaakt. Het zal aan storing hebben gelegen, want na korte tijd was het gewoon weer de MySQL-verbinding, waar uiteraard ook het audiforum last van kreeg:
PHP schreef:
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /usr/home/.../forum/...l4.php on line 48
Dit gebeurt de laatste tijd trouwens vaker, wat meestal vooraf wordt gegaan door tragere verbindingen tijdens het posten.

Geplaatst: di 11 dec 2007, 11:37
door sietse
Had ik gisteravond ook last van. Even later was het weer ok.

Geplaatst: di 18 dec 2007, 20:02
door Henkjan
PHP schreef:
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /usr/home/.../forum/...l4.php on line 48
idd, de mySQL doet af en toe vervelend. is in de hoek gezet. er wordt aan gewerkt....

Geplaatst: do 27 dec 2007, 10:42
door Wowly
Opnieuw gisterenavond weer problemen. Denk dat dit toh van structurele aard is. Misschien dat er eens koppen met spijker geslagen moeten worden??

Ik weet niet precies wat voor sort account we hebben, maar er gaat bij deze provider toch wel erg veel minder goed zullen we maar zeggen......

Wowly

Geplaatst: do 27 dec 2007, 10:55
door anonamemouse
ik weet niet hoe fanatiek de hoster is met het updaten van de php versie, maar het lijkt erop dat er iets niet helemaal compatible meer is tussen phpbb en php zelf.
wellicht toch eens gaan denken over een upgrade voor het board?

eventueel weet ik nog wel een goede hoster, niet duur en service om een puntje aan te zuigen.