Pagina 1 van 1

Hulp en suggesties bij "portable audio" setje...

Geplaatst: za 22 jan 2005, 16:52
door Franky
Goede middag allen,

Ik heb een projectje in m'n hoofd.
Voor gebruik bij m'n I-pod wil ik een "portable audiosetje".
Wanneer ik op vakantie ben ofzo wil ik optimaal (met andere) van m'n muziek genieten.

Het idee is om een mini versterkertje te maken met een TDA/LM chipamp.
Dit zal niet het grootste probleem geven, ik heb al een aantal kandidaten (LM 1876, TDA2030, LM 4730)

Waar ik nog niet zeker over ben is welke speakertjes (vadaar dat ik in dit forum post)
Ze moeten compact zijn (max 5 liter) en uiteraard een zo optimaal mogelijk geluid. :lol:
Ik heb al wat rond gekeken o.a. naar tangband
Nou is de vraag, welke merk, type, basreflex, gesloten met correctie?
Ik ben blij met al jullie input, ervaring en ideeën

Vriendelijk groetend,
Frank van Son

Geplaatst: zo 23 jan 2005, 23:05
door Henkjan
in de jongste HH staat een leuke kleine TL op basis van een TangBand breedbander. of een klassieker die Kolibri (is een 2 weg BR)