Pagina 1 van 1

ach dan stel ik mezelf ook wel even voor

Geplaatst: vr 09 nov 2007, 23:34
door riktw
hallo

ik heb al wat gepost maar dan stel ik mezelf ook wel even ,tussen de potjes quake 4, voor.
mijn naam is rik, ik doe veel met elektronica en audio.
pen pas 14 dus ik heb nog even de tijd alleen niet genoeg geld voor mooie projecten.
ik soldeer al vanaf mijn 10de dus ben er al vroeg bij.

mijn hobbies zijn:
zelfbouw(audio en digitaal)
muziek luisteren en spelen op mijn gitaar(elektrisch)
computeren en dan van alles.
photoshop, cinema4d en games, meeste first person shooter en rpg(final fantasy)
dingen opblazen in de schijkunde les :twisted:

ik woon in arnhem en als jullie meer willen weten hoor ik het wel :wink:

groeten rik

Geplaatst: za 10 nov 2007, 12:46
door thom-marantz
haha jij hebt er dus ook last van ik ben ook pas 16 en heb ook nooit geld genoeg, wat voor set heb je staan?

Geplaatst: za 10 nov 2007, 22:23
door KT88
Geloof me, als je 41 bent zoals ik heb je ook nooit geld genoeg.

Sommige dingen blijven hetzelfde. :wink:

Geplaatst: zo 11 nov 2007, 12:07
door weidok
KT88 schreef:
Geloof me, als je 41 bent zoals ik heb je ook nooit geld genoeg.

Sommige dingen blijven hetzelfde. :wink:
U is ook nog piep...... :)

Geplaatst: zo 11 nov 2007, 18:46
door audioot
ben sinds vorige week 59 en het is hier idem dito
mvg
audiootjavascript:emoticon(':wink:')