Pagina 1 van 1
VAD 20 en 21 oktober
Geplaatst: do 11 okt 2007, 10:31
door Digidoo
Gaan hier nog DiYers naar toe? Is natuurlijk allemaal prefab spul, maar misschien wel leuk om inspiratie op te doen!
http://www.vad-show.nl/
Geplaatst: do 11 okt 2007, 11:53
door L
Ach ja, goed voor inspiratie en ter referentie. Ik ga zaterdag de 20e. Zijn er mensen die ervaring hebben met de zaterdag of zondag als drukkere of minder drukke dag?
Groet,
L
Geplaatst: do 11 okt 2007, 12:41
door Boppo84
Ik ben er als t goed is ook op de zaterdag te vinden. Denk ook wel dat dat de wat drukkere dag is.
Geplaatst: do 11 okt 2007, 21:40
door audioot
ik ga iig ook
mvg
audioot
Geplaatst: do 11 okt 2007, 22:38
door Wowly
Ik ga zeker niet....jaren gegaan maar hoe meer ik ging zelfbouwen hoe minder interessant die marketing klinkt. heb het er mee gehad zullen we maar zeggen. Om een hele dag rond te hangen om 2 fatsoenlijke sets te horen is me teveel moeite. Alhoewel, ben best benieuwd naar de nieste beeldprojectors....
Wowly
Geplaatst: zo 14 okt 2007, 16:01
door hopsa
Ik ga zaterdag - mn oren trainen - ik heb nog niet zoveel boxen/concepten gehoord en ben heel benieuwd. Mn vriendin woont om de hoek, komt dus mooi uit. Ik begreep dat je t beste er vroeg kan zijn.
Geplaatst: zo 14 okt 2007, 20:03
door Maurice01
Als ik ga is het eigenlijk voor de Firma Crafty, en dan eens die buizenversterker te beluisteren.
Geplaatst: ma 15 okt 2007, 11:21
door Roland
Hoi,
Ïk heb nog een aantal toegangskaarten over voor de VAD. zeven om precies te zijn. Na as weekend hebben we er niks meer aan. We gaan ze weggeven!
Dus wie het eerst mailt die het eerst krijgt. Zet wel even je naam en adres bij je mailtje en reageer even op info(apenstaart)crafty.nl
Dan stuur ik ze asap op. 1 per persoon.
Groeten Roland
Geplaatst: di 16 okt 2007, 14:33
door Roland
De kaarten zijn op.
Groet Roland
Geplaatst: di 16 okt 2007, 20:37
door Maurice01
Roland schreef:De kaarten zijn op.
Groet Roland
te laat