Pagina 1 van 1
Audio Selectief Jubileum show te Sneek
Geplaatst: wo 10 okt 2007, 21:06
door weidok
leuk om te weten
2 en 3 november 2007 Audio Selectief Jubileum show te Sneek

Geplaatst: di 16 okt 2007, 15:54
door sietse
Wou je d'r heen?
Geplaatst: di 16 okt 2007, 18:56
door bunky
Onder voorbehoud ! Is het allemaal al zeker dan ?
Geplaatst: di 16 okt 2007, 22:16
door sietse
bunky schreef:
Onder voorbehoud ! Is het allemaal al zeker dan ?
Anders was die poster er niet neem ik aan.
Geplaatst: zo 21 okt 2007, 14:18
door ovni
mmwv Weduwe Joustra .... tuurlijk gaat Sietse daar heen

Geplaatst: zo 21 okt 2007, 15:12
door sietse
ovni schreef:mmwv Weduwe Joustra .... tuurlijk gaat Sietse daar heen

Zal wel te duur zijn op de kost...

Geplaatst: di 30 okt 2007, 12:13
door Porcino
Helaas dit jaar niet voor mij. De afgelopen jaren was ik er bij en ik kan je vertellen: Het is een prima sfeer daar. Geen audiofiel geneuzel maar gewoon schitterende sets te luisteren en lekkere hapjes. Ook de mensen zijn zeer vriendelijk om over Henk en Aleida maar te zwijgen. Die zijn echt top-gastheer en gastvrouw!
Gaat dat zien!
Geplaatst: di 30 okt 2007, 17:25
door ovni
Ik liep er vanmiddag nog even langs. Het staat er in ieder geval nu al vol met schitterend ogende buizen "bakjes". Ga er ook maar even buurten in het weekend om te luiteren of het auditieve aspect net zo sterk is als het visuele.
Geplaatst: za 03 nov 2007, 11:24
door weidok
ovni schreef:Ga er ook maar even buurten in het weekend om te luiteren of het auditieve aspect net zo sterk is als het visuele.
ga je nog even buurten om te "luiteren" of een glaasje "Joustra"
halen

Geplaatst: za 03 nov 2007, 22:04
door ovni
Was wel gezellig daar
Vond de maggies (1.6qr) overigens wat tegenvallen. Stond gewoon niet goed opgesteld denk ik.
Weer prachtige draaitafels bekeken en gehoord. Maar wat is dat spul onbeschoft duur. De gemiddelde klant maakt er schijnbaar geen probleem van om €2500 neer te tellen voor een minimalistiche draaitafel met een basis arm en basis element.
Geplaatst: za 03 nov 2007, 22:06
door dove
ovni schreef:Was wel gezellig daar
Vond de maggies (1.6qr) overigens wat tegenvallen. Stond gewoon niet goed opgesteld denk ik.
Weer prachtige draaitafels bekeken en gehoord. Maar wat is dat spul onbeschoft duur. De gemiddelde klant maakt er schijnbaar geen probleem van om €2500 neer te tellen voor een minimalistiche draaitafel met een basis arm en basis element.
hé, 'instapprijs voor een instapmodel'
alles OK toch
Petter
PS> een budget draaitafel

waar ik me qua klank over blijf verbazen (Roksan Radius 5 tafel + Nima arm + Chorus MM element) is er ook al voor iets meer dan de helft van dat (ong. €1400 schat ik)
