Pagina 1 van 1

Rare jongens, die Britten

Geplaatst: zo 30 sep 2007, 17:52
door Duck Twacy
Weet niet of deze link al eens voorbij gekomen was:

http://uk.diyaudio.com/festival07/

Geplaatst: zo 30 sep 2007, 18:09
door Roland
Licht off topic.

Die gouden Audax "gasbel" tweeter is nooit erg populair geweest. Ik heb hem 1 keer gehoord. Iemand anders er ervaring mee? En lopen ze inderdaad langzaam leeg?

Groet Roland

Geplaatst: ma 01 okt 2007, 8:53
door Nils_vn
Deze vind ik wel leuk :

Afbeelding

Welk leuk te zien dat ik mij niet altijd hoef te schamen om mijn afwerkings niveau :oops:

Geplaatst: ma 01 okt 2007, 14:22
door anonamemouse
er waren daar wel twee keer zoveel vrouwen als dat er hier in breda waren... :roll:

Geplaatst: ma 01 okt 2007, 20:07
door audioot
mss hadden ze minder vertrouwen in hun mannen?
mvg
audioot

Geplaatst: di 02 okt 2007, 19:43
door Paul
Afbeelding

Geplaatst: di 02 okt 2007, 19:52
door Paul
die vin ik dus erg mooi :D

Geplaatst: do 04 okt 2007, 13:23
door snikkeltje
Paul schreef:
Afbeelding
Die speaker is ondertussen al klaar volgens mij:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthre ... 55&page=13

Echt prachtig vakwerk en design!

Geplaatst: do 04 okt 2007, 13:54
door Marp
Ik dacht dat die Britten zo van beschaafd hielden, maar hiermee vergeleken .....

Afbeelding


..... is de Zyklop van Wowly maar een kleintje.

Afbeelding

Geplaatst: do 04 okt 2007, 14:09
door Marp
Op pagina 4 van datzelfde topic kwam ik deze tegen:

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: do 04 okt 2007, 17:26
door Wowly
Damn! die maken wel erg mooie dingen zeg! Trouwens, die sub, ik dacht dat het een klein kastje was voor onder de TV......totdat ik de deur ernaast zag :shock: :shock: :shock: :shock:

Nu kan ik zeggen dat mijn zizoklo een beschaafde sub is ......voortaan..... :)

Wowly

Geplaatst: do 04 okt 2007, 18:08
door SARK
Marp schreef:
Op pagina 4 van datzelfde topic kwam ik deze tegen:

Afbeelding
Doet me sterk denken aan een van de ontwerpen van jeroen_d.

Geplaatst: do 04 okt 2007, 18:11
door SARK
Moest even zoeken:

Afbeelding

De kleur help natuurlijk ook wel bij het vergelijken :roll:

Geplaatst: do 04 okt 2007, 18:13
door SARK
Wowly schreef:
Nu kan ik zeggen dat mijn zizoklo een beschaafde sub is ......voortaan..... :)

Wowly
Eigenlijk best een truttig subje wat jij hebt zo naast die Über Brit :? Moet je 'm niet roze verfen, lijkt me best kittig :twisted:

Geplaatst: do 04 okt 2007, 19:40
door Bart_M

Geplaatst: do 04 okt 2007, 20:35
door Marp
Bart_M schreef:
Zo te zien zak je van 8,5Hz wel een beetje in elkaar:

Afbeelding

Geplaatst: do 04 okt 2007, 20:37
door SARK
SICK :!:

Afbeelding

Geplaatst: do 04 okt 2007, 21:10
door sietse
Volgens mij zijn wij niet een haar beter dan die britten.... :D
Zie mooie ontwerpen overigens.

Geplaatst: vr 05 okt 2007, 9:04
door Geenius
Het zal wel in het bloed zitten, ik ben ook Brits. :lol:

Geplaatst: di 09 okt 2007, 21:52
door Duck Twacy
snikkeltje schreef:
Die speaker is ondertussen al klaar volgens mij:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthre ... 55&page=13

Echt prachtig vakwerk en design!
Die laag en mid lijken een beetje op Skaaning Flex units

Geplaatst: wo 16 jan 2008, 7:57
door meanman64
Paul schreef:
Afbeelding
Hier kun je het volledige bouwproces volgen
http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... genumber=1