Pagina 1 van 1
Rare jongens, die Britten
Geplaatst: zo 30 sep 2007, 17:52
door Duck Twacy
Weet niet of deze link al eens voorbij gekomen was:
http://uk.diyaudio.com/festival07/
Geplaatst: zo 30 sep 2007, 18:09
door Roland
Licht off topic.
Die gouden Audax "gasbel" tweeter is nooit erg populair geweest. Ik heb hem 1 keer gehoord. Iemand anders er ervaring mee? En lopen ze inderdaad langzaam leeg?
Groet Roland
Geplaatst: ma 01 okt 2007, 8:53
door Nils_vn
Deze vind ik wel leuk :
Welk leuk te zien dat ik mij niet altijd hoef te schamen om mijn afwerkings niveau

Geplaatst: ma 01 okt 2007, 14:22
door anonamemouse
er waren daar wel twee keer zoveel vrouwen als dat er hier in breda waren...

Geplaatst: ma 01 okt 2007, 20:07
door audioot
mss hadden ze minder vertrouwen in hun mannen?
mvg
audioot
Geplaatst: di 02 okt 2007, 19:43
door Paul
Geplaatst: di 02 okt 2007, 19:52
door Paul
die vin ik dus erg mooi

Geplaatst: do 04 okt 2007, 13:23
door snikkeltje
Die speaker is ondertussen al klaar volgens mij:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthre ... 55&page=13
Echt prachtig vakwerk en design!
Geplaatst: do 04 okt 2007, 13:54
door Marp
Ik dacht dat die Britten zo van beschaafd hielden, maar hiermee vergeleken .....
..... is de
Zyklop van Wowly maar een kleintje.

Geplaatst: do 04 okt 2007, 14:09
door Marp
Op pagina 4 van datzelfde topic kwam ik deze tegen:

Geplaatst: do 04 okt 2007, 17:26
door Wowly
Geplaatst: do 04 okt 2007, 18:08
door SARK
Marp schreef:Op pagina 4 van datzelfde topic kwam ik deze tegen:

Doet me sterk denken aan een van de ontwerpen van jeroen_d.
Geplaatst: do 04 okt 2007, 18:11
door SARK
Moest even zoeken:
De kleur help natuurlijk ook wel bij het vergelijken

Geplaatst: do 04 okt 2007, 18:13
door SARK
Wowly schreef:Nu kan ik zeggen dat mijn zizoklo een beschaafde sub is ......voortaan.....
Wowly
Eigenlijk best een truttig subje wat jij hebt zo naast die Über Brit

Moet je 'm niet roze verfen, lijkt me best kittig

Geplaatst: do 04 okt 2007, 19:40
door Bart_M
Geplaatst: do 04 okt 2007, 20:35
door Marp
Zo te zien zak je van 8,5Hz wel een beetje in elkaar:

Geplaatst: do 04 okt 2007, 20:37
door SARK
SICK

Geplaatst: do 04 okt 2007, 21:10
door sietse
Volgens mij zijn wij niet een haar beter dan die britten....
Zie mooie ontwerpen overigens.
Geplaatst: vr 05 okt 2007, 9:04
door Geenius
Het zal wel in het bloed zitten, ik ben ook Brits.

Geplaatst: di 09 okt 2007, 21:52
door Duck Twacy
Die laag en mid lijken een beetje op Skaaning Flex units
Geplaatst: wo 16 jan 2008, 7:57
door meanman64