Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: ma 24 sep 2007, 10:30
door Wasbeer2006
Hallo,

Ik Marcel en ben nieuw op het forum. Uit kosten overweging en custimizing ben ik op het idee gekomen mijn speakers zelf te bouwen.

Nou ja zelfbouwen, met die term doe ik een heleboel "echte" zelfbouwers tekort. Ik heb gewoon een bouwpakket bij speaker en co gekocht van de Vifa premium 22.

deze set wil ik uitbouwen met center, woofer en rear speakers.

Jullie zullen mijn vragen/berichten de komende dagen wel lezen

Groeten,

Marcel

Geplaatst: ma 24 sep 2007, 12:21
door Roland
Welkom

Niks mis mee hoor om eerst met een bouwpakket te beginnen. Veel plezier met bouwen!

Groeten Roland

Geplaatst: ma 24 sep 2007, 14:03
door Henkjan
idd, ik denk dat de meeste zo zijn begonnen (ik in elk geval wel). Welkom hier!

Geplaatst: ma 24 sep 2007, 17:35
door Wowly
mijn eerste zelfbouwproject was een axton 80 van Axton.......zo beginnen de meeste denk ik.

Welkom!

Wowly

Geplaatst: ma 24 sep 2007, 20:27
door audioot
welkom
en waarom zou er iets mis zijn met een bouwpakket?
je zal er in ieder geval veel bouwervaring mee opdoen
veel succes
mvg
audioot

Geplaatst: di 25 sep 2007, 14:18
door Wasbeer2006
Dank jullie!

Het gaat best lekker eigenlijk. Even goed geluisterd naar de verkoper bij speaker en co en gaan.

Eigenlijk vind ik het nog het lastigste om de kast strak te krijgen schuren en lakken gaat het meeste werk in zitten

Zaterdag op pad voor de center, subwoofer en rear speakers kan ik weer verder :D

Geplaatst: di 25 sep 2007, 17:02
door markje
Bouwpakketten hebben ook zo hun voordelen...

Het afwerken is op zich niet superlastig, maar erg tijdrovend en je moet rustig en geduldig werken (en dat laatste is voor mij meestal een probleem).

Groeten Mark