Even voorstellen
Geplaatst: ma 24 sep 2007, 10:30
Hallo,
Ik Marcel en ben nieuw op het forum. Uit kosten overweging en custimizing ben ik op het idee gekomen mijn speakers zelf te bouwen.
Nou ja zelfbouwen, met die term doe ik een heleboel "echte" zelfbouwers tekort. Ik heb gewoon een bouwpakket bij speaker en co gekocht van de Vifa premium 22.
deze set wil ik uitbouwen met center, woofer en rear speakers.
Jullie zullen mijn vragen/berichten de komende dagen wel lezen
Groeten,
Marcel
Ik Marcel en ben nieuw op het forum. Uit kosten overweging en custimizing ben ik op het idee gekomen mijn speakers zelf te bouwen.
Nou ja zelfbouwen, met die term doe ik een heleboel "echte" zelfbouwers tekort. Ik heb gewoon een bouwpakket bij speaker en co gekocht van de Vifa premium 22.
deze set wil ik uitbouwen met center, woofer en rear speakers.
Jullie zullen mijn vragen/berichten de komende dagen wel lezen
Groeten,
Marcel