Bugje in forumsoftware?
Geplaatst: za 15 jan 2005, 14:20
Wanneer een pagina vol is wordt er automatisch een nieuwe aangemaakt. Echter dit gebeurt kennelijk op voorhand. Wanneer er wel al een nieuwe pagina is, is die soms nog leeg.
Wanneer je nu vanuit de forumindex naar de laatse posting van een onderwerp wil krijg je dan de mededeling:
"Er staan geen reacties in dit onderwerp"
Da's niet zo handig
Wanneer je nu vanuit de forumindex naar de laatse posting van een onderwerp wil krijg je dan de mededeling:
"Er staan geen reacties in dit onderwerp"
Da's niet zo handig