Pagina 1 van 2
sneak preview....
Geplaatst: do 13 sep 2007, 21:58
door Juoigâ
later dit jaar.....
Geplaatst: do 13 sep 2007, 22:54
door b_force
Wat een ongelooflijk geil ding !
(specs ? )
Geplaatst: do 13 sep 2007, 23:25
door Roland
Hoi
Erg mooi ding! Tang band xbl?
Groet Roland
Geplaatst: do 13 sep 2007, 23:26
door Juoigâ
die volgen later, de foto is van een pre serie, over een maand komt de 1e echte serie in Canada aan, dan volgen de complete specs
Geplaatst: do 13 sep 2007, 23:27
door Juoigâ
Roland schreef:Erg mooi ding! Tang band xbl?
CSS SDX7
Geplaatst: do 13 sep 2007, 23:27
door Roland
Cool een CSS dus. Hij komt wel bij TB weg schat ik zo in.
Heb je iets meer TSP? En een frq range van tot?
Leuk!
Geplaatst: do 13 sep 2007, 23:30
door b_force
Roland schreef:Cool een CSS dus. Hij komt wel bij TB weg schat ik zo in.
Heb je iets meer TSP? En een frq range van tot?
Leuk!
Die vroeg ik net ook
quote van htguide (weet niet of het waar is):
"CSS is developing a replacement for the Extremis though. It's called the SDX7. XBL2 motor again but I have no idea what else will be the same."
Geplaatst: do 13 sep 2007, 23:33
door Juoigâ
De parameters worden pas vrijgegeven als CSS ze zelf heeft getest, dus nog even geduld.
Inzetbereik: reken op tot ~1kHz.
Geplaatst: do 13 sep 2007, 23:49
door Roland
Ok
We wachten af! dB

?
Groet Roland
Geplaatst: vr 14 sep 2007, 0:38
door Edo
Ziet er goed uit Henkjan.
Ben benieuwd naar de specs. (en kostprijs)
Geplaatst: ma 12 nov 2007, 13:13
door b_force
Al wat meer info ?
Hier even wat plaatjes.
http://www.audiocircle.com/circles/inde ... ic=47139.0
De konus zit er echt schitterend uit. De PP vind ik even wennen.
Geplaatst: ma 12 nov 2007, 17:39
door Roland
Voorlopige TSP onder voorbehoud:
FS 33
RE 6.4
ZM 40.53
QMS 2.2
QES .41
QTS .35
Mms 21.91
Vas 23.77
SPL 85
Cms 1.03
Bl 8.45
D 128mm
LE 1.56
Ohm 8
Dimensions 173mm
Weight 1170g
Carbon Fiber cone with a copper phase plug, rubber surround
New venting XBL^2 neo motor design.
These are just the first data, do not take these as published specs but they will give you an idea. We are getting a few people to do some tests as well as specs for us at this time.
We had some sent by air and the rest is in transit and will be here in the next week.
So far this driver is a drop in for our designs were the Extremis was used in a 3 way. This is all due to our crossover points we use in the designs.
Only issue is the frame on this new SDX7 driver is a little smaller than the Extremis.
Is in ieder geval al iets..
Groet Roland
Geplaatst: ma 12 nov 2007, 21:03
door Juoigâ
dank jullie
goed te lezen dat ze goed worden ontvangen... nog ff wat langer wachten en ze zijn ook hier

Geplaatst: ma 12 nov 2007, 21:08
door Juoigâ
Roland schreef:Hij komt wel bij TB weg schat ik zo in.
toch niet.. de Extremis kwam wel bij Tangband uit de fabriek overigens.
Geplaatst: di 13 nov 2007, 0:23
door b_force
beetje geile plaatjes als Avatar gebruiken heh ?
Hij wordt vergeleken met de Extremis, echter kan deze unit maar tot 1KHz.
Wel jammer,want voor de looks zou je hem graag in een 2 of 2,5 weg stoppen

Geplaatst: di 13 nov 2007, 9:22
door Juoigâ
1000Hz, niet iets waar een kleine (2" of 3") breedbander zich druk over maakt

Geplaatst: zo 09 dec 2007, 13:37
door Roland
Hoi Henk Jan,
Zijn deze al onderweg naar Nederland? En heb je mischien al een freq plot?
Groet Roland
Geplaatst: zo 09 dec 2007, 16:05
door SSassen
Het is inmiddels héél laat in 't jaar, afkomen met die drivers Henkjan!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: zo 09 dec 2007, 16:34
door Juoigâ
sorry, het is echt een pokke end zwemmen
dit jaar in NL zal niet helemaal gaan lukken denk ik, het duurde allemaal net wat langer dan gehoopt voor de SDX7 in Canada er was.. watch this space zou ik zeggen.
Geplaatst: wo 19 dec 2007, 21:39
door Juoigâ
Geplaatst: vr 11 jan 2008, 19:34
door Roland
Hoi,
Vond toevallig net de data sheet:
http://www.creativesound.ca/pdf/CSS-SDX ... 261207.pdf
Past mooi in een tl
Groet Roland
Geplaatst: vr 11 jan 2008, 19:39
door b_force
leuke xmax weer, maar niet zoveel als de extremis
Het blijft een apart ding zeg, die SDX7

Geplaatst: di 15 jan 2008, 10:35
door voodooless
Woei

prijzen staan erbij

Geplaatst: di 15 jan 2008, 11:10
door b_force
Dat zijn zeer schappelijke prijsjes
Breedbander lijkt me ook interessant, enkel klapt het hoog nogal neer volgense deze metingen
http://www.planet10-hifi.com/css.html
Wellicht valt het in de praktijk mee.
Geplaatst: di 15 jan 2008, 13:27
door Juoigâ
er staan 2 grafieken in 1 plaatje: de streepjeslijn is van de
WR125 (
uitlopend model), en die valt idd al vrij vroeg af, de getrokken lijnen zijn van de
FR125 en die loopt mooi door tot de 20kHz
