Nieuwe server
Geplaatst: wo 12 jan 2005, 19:18
Binnenkort wordt er bij onze host een nieuwe server in gebruik genomen. De vele fouten van de oude hebben er toe geleid dat er een nieuwe aangeschaft is. Dit zal binnenkort gebeuren. Helaas is ons nog geen datum bekend.
We hopen dat we hierna beter bereikbaar zullen zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Groet,
zelfbouwaudio.nl
We hopen dat we hierna beter bereikbaar zullen zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Groet,
zelfbouwaudio.nl