Pagina 1 van 1
Software waar je serie-filters mee kan ontwerpen
Geplaatst: di 11 jan 2005, 21:03
door rho
Hoi, een vriend van me is op zoek naar software (liefst free-ware) waar je serie-filters mee kan ontwerpen.
Hij heeft het nu zonder soft gedaan maar had in het vervolg toch graag een tooltje dat hem in de juiste richting zet.
Geplaatst: di 11 jan 2005, 21:08
door Edo
Ehm, op m'n site onder het kopje "software" staat misschien het 1 en ander wat bruikbaar is.
(of direct naar
http://home.versatel.nl/chiararomee/diy ... /index.htm)
Groet,
Edo
Geplaatst: di 11 jan 2005, 21:39
door rho
OK! Ik ga 'm een linkje naar dit forum sturen. Dan kan ie zelf ook een beetje volgen.
Geplaatst: di 11 jan 2005, 21:41
door Edo
Lijkt me een goed idee.... Hoe meer zielen hoe meer ...info?..

Geplaatst: di 11 jan 2005, 22:44
door rho
Ja, hij bouwt al een heel tijdje speakers. Hij zal dus zeker wat nuttige info kunnen toevoegen aan het forum.

Geplaatst: di 11 jan 2005, 22:58
door weidok
rho schreef:Ja, hij bouwt al een heel tijdje speakers. Hij zal dus zeker wat nuttige info kunnen toevoegen aan het forum.

Kijk dat is nog eens prettig ..
Hoe meer zelfbouwers.. hoe meer freaks...
Dus Edo " minder is meer" gaat niet altijd

Geplaatst: di 11 jan 2005, 23:24
door Edo
Haha, nee...In dit geval zeker niet nee...
Geplaatst: zo 16 jan 2005, 7:40
door luidsprekeric
Dag Edo,
Mijn eerste verzoek met een seriefilter was meteen raak.De basis layout van het filter heb ik van lcaudio.com geplukt,wat reeds beter klonk dan mijn 2 maanden oude parallelfilter,en dat opende mijn oren en ogen voor dit type filter.
Bedankt alvast voor jou software matige hulp. Er rijst wel een probleem.
Wil je mij nog leren hoe dit programma op de PC te zetten en te openen zodanig dat het gebruiksklaar is.Ik ben maar matig gebruiker en van installeren ken ik zowiezo weinig.
Wel boeit het mij om meer inzichten te verwerven in een seriefilter, daarom mijn verzoek.
Bedankt alvast, RHO jij ook bedankt,
Groetjes
Geplaatst: zo 16 jan 2005, 12:48
door Edo
Ha luidsprekeric,
Het installeren is erg simpel. Je pakt de .zip bestanden uit en plaatst alles in 1 map.
Sommige zijn dan al klaar voor gebruik, andere moet je nog even de .exe bestanden runnen. (nog een keer uitpakken)
Daarna zie je wat files staan, dis je kan openen in Microsoft Excel.
That's all. Hier kun je al je gegevens invoeren en het programma komt met suggesties voor de waardes.
Geplaatst: zo 23 jan 2005, 10:41
door luidsprekeric
Bedankt Edo,
Indien alles geinstalleerd is én werkt hoor je nog van mij.
Vooreerst moet ik een excel versie op mijn pc installeren.
Ik had je al gemaild maar de webmaster heeft er een item van gemaakt dat voldoende interessant was om apart te publiceren.
Het ging over een recente test die ik gedaan heb over weerstanden.
Zie rubriek Mox tegen cement weerstanden.
Groetjes,