Pagina 1 van 1
De bouw van een set 15"/1" top en een 18" bas
Geplaatst: ma 10 jan 2005, 23:50
door iven
Ben afgelopen tijd weer lekker bezig geweest met de bouw van een aantal setjes 10"/1", 12"/1", en 15"/1". Een aantal laagkasten, 18sound br118, eaw sb150 en ik begin morgen weer aan 8 punishers. tevens ben ik een set aan het bouwen in trapezium vorm (foto's volgen). De 1ste waar ik al foto's van heb is een 15"/1" top met een br118. De basis moet zijn dat het setje zonder procesor te gebruiken is. De foto's tot nu toe
http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesset.htm De kasten zijn nu gecoat de foto's hiervan en afgebouwd volgen.
Geplaatst: wo 26 jan 2005, 22:35
door iven
Geplaatst: wo 26 jan 2005, 23:31
door Edo
Hoi iven,
Ziet er goed uit, niet alleen je speakers maar ook je site.
Ik zie dat je pro bezig bent met PA. Ga je ook nog home en car audio doen qua speakers?
Geplaatst: do 27 jan 2005, 0:17
door iven
10 jaar geleden heb ik heeeeel veeeeel gedaan met hifi en car-audio hier in Emmen waar ik woon. Ik ga binnenkort wel weer bezig hiermee zowel verkoop als bouw, maar het is een hoop werk om alles in mijn eentje voor elkaar te krijgen.
Geplaatst: do 27 jan 2005, 0:21
door Edo

Ken het gevoel..soms wou ik dat een dag 48 uur had....