Pagina 1 van 1
Kenwood KA-5010 VS Marantz PM80 MKII
Geplaatst: ma 13 aug 2007, 11:26
door Salamander
Ik kan een maranyz PM80 overkopen van een vriend.
Ik heb zelf een Kenwood KA 5010, ga ik hier veel op vooruit?
Geplaatst: ma 13 aug 2007, 14:34
door anonamemouse
niet eens over nadenken. meteen doen.
Geplaatst: ma 13 aug 2007, 15:37
door Wowly
Ik heb de marantz PM80 MkII, en ben er erg over te spreken. echt transistorgeluid zullen we maar zeggen, maar van de betere soort. Zeer fraaie ruimteafbeelding. beter dan mijn UcD versterker zelfs. Voor de rst rent de UcD de marantz voorbij helaas.
Oja, lekker vette bassen heeft ie wel. Niet droog, maar lekker vet.
Wowly
Geplaatst: di 14 aug 2007, 21:39
door MidiMaze
Idd, de PM80 is een beest. Nu weet ik niet meer precies wat het verschil was tussen de MK1 en 2, naja, zal wel op google te vinden zijn.
Geplaatst: wo 29 aug 2007, 23:53
door mischa72
Kijk eens op
http://marantzforum.nl/forum/ en ga lezen wat er geschreven wordt over de PM80. Naar aanleiding van een aantal topics heb ik een oudere PM-84 aangeschaft.
Groeten,
Mischa