Pagina 1 van 1

Winter tijd

Geplaatst: wo 08 aug 2007, 22:23
door Maurice01
Bij mij op het scherm, staat de tijd van het forum precies 1 uur vroeger als die op mijn pc

:? :?

Geplaatst: wo 08 aug 2007, 22:39
door CarloPJB
ff instellen op GMT + 2uur

Geplaatst: wo 08 aug 2007, 23:04
door Maurice01
#-o
opgelost