Pagina 1 van 1

cap review

Geplaatst: di 07 aug 2007, 21:39
door Duck Twacy

Geplaatst: di 07 aug 2007, 22:08
door nlmb
Waar haal je al die links toch vandaan? Maarre de "test" van de condensatoren geldt volgens de auteur voor de toepassing als koppelingscap in een versterker.

De beheerder van goodsoundclub heeft een tamelijk directe communicatiestijl waardoor de beste man is gebanned van o.a. diyaudio. Vandaar dat hij maar zijn eigen forum is begonnen. Hij heeft trouwens wel veel spullen.

Geplaatst: wo 08 aug 2007, 23:30
door Duck Twacy
nlmb schreef:
Waar haal je al die links toch vandaan? Maarre de "test" van de condensatoren geldt volgens de auteur voor de toepassing als koppelingscap in een versterker.
Oeps, overheen gekeken. Hoort dus meer thuis in overige electronica of versterkers.

Is het eigenlijk geen handelaar? Hij biedt voor een vermogen aan (2e hand?) spul aan

Geplaatst: do 09 aug 2007, 21:09
door Henkjan
Duck Twacy schreef:
... Hoort dus meer thuis in overige electronica of versterkers.
8)