Pagina 1 van 1

vanzelf berichten gelezen

Geplaatst: za 08 jan 2005, 12:51
door Henkjan
ik merk dat al vrij snel nadat ik t forum open, en ik niet direct lees, dat phpbb dan besluit dat ik alles gelezen heb, ik zie dan niet meer wat de nieuwe berichten zijn. hebben andere mensen hier ook last van, en valt er wat aan te doen?

Re: vanzelf berichten gelezen

Geplaatst: za 08 jan 2005, 13:12
door Maurice
Henkjan schreef:
ik merk dat al vrij snel nadat ik t forum open, en ik niet direct lees, dat phpbb dan besluit dat ik alles gelezen heb, ik zie dan niet meer wat de nieuwe berichten zijn. hebben andere mensen hier ook last van, en valt er wat aan te doen?
Ik dacht dat dit te maken heeft met de cookie instellingen van de forumsoftware.

Ga naar: administratiepaneel >> algemeen beheer >> configuratie en zoek dan naar cookie instellingen.
Speel dan eens met de sessielengte. Volgens mij is het zo dat als je die langer maakt dat het dan ook langer duurt voordat de nieuwe berichten verlopen.

Geplaatst: za 08 jan 2005, 15:41
door Henkjan
staat op een uur, zou lang genoeg moeten zijn..... voor m'n gevoel duurt t veel korter dat alles als gelezen gemarkeerd is

Geplaatst: za 12 mar 2005, 0:26
door Sander
Indien je een niet-stabiele verbinding hebt kunnen je cookies ook ge-reset worden.
Standaard tijd = een uur idd, werkt perfect.