Pagina 1 van 1

lamello frees

Geplaatst: za 07 jul 2007, 19:25
door dre
iemand nog aanraders voor een lamellofrees van rond de 200 euro?
minder mag uiteraard ook :roll:

Geplaatst: zo 08 jul 2007, 21:00
door De Timmerman
www.handig.nl

Van FERM; ca. EUR 60. Ik had hem binnen 2 dagen in huis. Ik dekn dat er weinig te krijgen is voor EUR 200. Het is of de Oekiwoeki voor EUR 60, of een De Walt, Makita, etc. vanaf EUR 300.

Marc

Geplaatst: ma 09 jul 2007, 8:10
door Bart_M
Ebay ook nagekeken?

Geplaatst: di 10 jul 2007, 11:26
door DIY_peter
Ik heb ook die frees van FERM en ben er wel tevreden over.
Als je iets heel precies en duurzaam wil, dan koop je beter een Kress of Festool, maar om af en toe te gebruiken is dat ding van FERM goed genoeg.

Geplaatst: di 10 jul 2007, 12:25
door Henkjan
DIY_peter schreef:
Ik heb ook die frees van FERM en ben er wel tevreden over.
Als je iets heel precies en duurzaam wil, dan koop je beter een Kress of Festool, maar om af en toe te gebruiken is dat ding van FERM goed genoeg.
is die Ferm dan niet zo precies? lijkt me met die koekjes toch wel belangrijk...

Geplaatst: di 10 jul 2007, 13:37
door mikekiwi
Lees net het Gamma-krantje: Ferm FBJ710 lamellendeuvelfrees voor €49.95....

Geplaatst: di 10 jul 2007, 15:31
door CarloPJB
mikekiwi schreef:
Lees net het Gamma-krantje: Ferm FBJ710 lamellendeuvelfrees voor €49.95....
En bedankt voor de tip.

Ben er net een wezen ophalen.

Geplaatst: di 10 jul 2007, 15:33
door mikekiwi
CarloPJB schreef:
mikekiwi schreef:
Lees net het Gamma-krantje: Ferm FBJ710 lamellendeuvelfrees voor €49.95....
En bedankt voor de tip.

Ben er net een wezen ophalen.
Graag gedaan... Maar niet bij mij komen klagen als ie scheef freest o.i.d. ... ;)

Geplaatst: di 10 jul 2007, 18:33
door dre
vanavond ga ik naar de gamma 8)
er is gfeen tussenklasse de frezen lopen tot 100 euro en dan gelijk richting de 300 en daar gebruik ik `m te weinig voor.

Geplaatst: wo 11 jul 2007, 9:10
door DIY_peter
Henkjan schreef:
DIY_peter schreef:
Ik heb ook die frees van FERM en ben er wel tevreden over.
Als je iets heel precies en duurzaam wil, dan koop je beter een Kress of Festool, maar om af en toe te gebruiken is dat ding van FERM goed genoeg.
is die Ferm dan niet zo precies? lijkt me met die koekjes toch wel belangrijk...
Wel, laat ons zeggen dat je makkelijker precies werkt met een duur toestel.
Ik heb het nog maar voor 1 projectje gebruikt en dat lukte goed.
Het is zeker z'n prijs waard

Geplaatst: wo 11 jul 2007, 18:56
door dre
hahaha ik heb `m nog niet gekocht omdat ik twijfel om een betere te halen.
ik ga eerst eens kijken wat ik via m`n werk kan doen(korting 8) )

Geplaatst: wo 11 jul 2007, 19:04
door Bart_M
Hier niets voor je?
http://www.toolmax.nl/

Geplaatst: wo 11 jul 2007, 19:16
door dre
wat een geld,aangezien je `m maar enkele keren per jaar zal gebruiken.
misschien heeft de groothandel nog een overjarig modelletje.