Pagina 1 van 1
elasgoflex
Geplaatst: wo 08 sep 2004, 18:32
door robert 100
ikzelf heb onlangs mijn kasten afgewerkt met elasgoflex,makkelijk en snel mee te werken,ook bij oude en lelijk geworden kasten perfect te gebruiken.ik vindt het resultaat zeer geslaagd[/img]
Geplaatst: wo 08 sep 2004, 19:46
door Edo
Heb je nog foto's van de verwerking Robert?
Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht om te gebruiken, maar tot op heden alleen echt fineer en massief hout gemaakt.
Edo
Geplaatst: wo 08 sep 2004, 19:50
door Bart_M
Ik heb hier ook eens mee gewerkt. Maar ik moet wel zeggen dat de hoekjes zeer kwetsbaar zijn. Met fineer zal je dit minder hebben.
Geplaatst: wo 08 sep 2004, 21:13
door Henkjan
daar heb ik m'n woofer ook mee afgewerkt, zie
dit topic. prima te doen, goed resultaat. vond dat van die hoekjes wel meevallen
Geplaatst: do 09 sep 2004, 8:01
door robert 100

foto plaatsen wil ik wel doen,aleen hoe doe je dat???

Geplaatst: do 09 sep 2004, 11:30
door Henkjan
voorwaarde is dat je de foto ergens on-line moet hebben. dat, als je je bericht tikt, klik je op de "Img" knop, tik vervolgens de URL van het plaatje (bijvoorbeeld
http://www.mijnsite.com/plaatjes/mooiefoto.jpg) en klik weer op de "Img" knop. in je bericht staat dan
CODE: Selecteer alles
[img]http://www.mijnsite.com/plaatjes/mooiefoto.jpg[/img]
en na plaatsen van het bericht zie je de foto
Geplaatst: do 09 sep 2004, 21:33
door robert 100
Ik heb geen online afbeelding,maar speakers zijn ook te zien op marktplaats/luidsprekers/gezocht/gelderland/b&w601s2
Geplaatst: do 09 sep 2004, 21:42
door Bart_M
Deze?

Geplaatst: vr 10 sep 2004, 7:37
door robert 100
yep
