Pagina 1 van 1

elasgoflex

Geplaatst: wo 08 sep 2004, 18:32
door robert 100
ikzelf heb onlangs mijn kasten afgewerkt met elasgoflex,makkelijk en snel mee te werken,ook bij oude en lelijk geworden kasten perfect te gebruiken.ik vindt het resultaat zeer geslaagd[/img]

Geplaatst: wo 08 sep 2004, 19:46
door Edo
Heb je nog foto's van de verwerking Robert?

Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht om te gebruiken, maar tot op heden alleen echt fineer en massief hout gemaakt.

Edo

Geplaatst: wo 08 sep 2004, 19:50
door Bart_M
Ik heb hier ook eens mee gewerkt. Maar ik moet wel zeggen dat de hoekjes zeer kwetsbaar zijn. Met fineer zal je dit minder hebben.

Geplaatst: wo 08 sep 2004, 21:13
door Henkjan
daar heb ik m'n woofer ook mee afgewerkt, zie dit topic. prima te doen, goed resultaat. vond dat van die hoekjes wel meevallen

Geplaatst: do 09 sep 2004, 8:01
door robert 100
:oops: foto plaatsen wil ik wel doen,aleen hoe doe je dat??? :oops:

Geplaatst: do 09 sep 2004, 11:30
door Henkjan
voorwaarde is dat je de foto ergens on-line moet hebben. dat, als je je bericht tikt, klik je op de "Img" knop, tik vervolgens de URL van het plaatje (bijvoorbeeld http://www.mijnsite.com/plaatjes/mooiefoto.jpg) en klik weer op de "Img" knop. in je bericht staat dan

CODE: Selecteer alles

[img]http://www.mijnsite.com/plaatjes/mooiefoto.jpg[/img]
en na plaatsen van het bericht zie je de foto

Geplaatst: do 09 sep 2004, 21:33
door robert 100
Ik heb geen online afbeelding,maar speakers zijn ook te zien op marktplaats/luidsprekers/gezocht/gelderland/b&w601s2

Geplaatst: do 09 sep 2004, 21:42
door Bart_M
Deze?
Afbeelding

Geplaatst: vr 10 sep 2004, 7:37
door robert 100
yep :roll: