Pagina 1 van 1

Druk op het forum....?

Geplaatst: ma 25 jun 2007, 19:48
door CarloPJB
Hoe komt het dat "wij" de laatste tijd zo populair zijn?

Vandaag 165 gasten en op 5 juni wel 244 om 4 uur s`nachts :?

Geplaatst: ma 25 jun 2007, 20:32
door Henkjan
die "gasten" zijn meestal de googlebot....

btw: heb jij om 4 uur 's nachts niets anders te doen :wink: :lol:

Geplaatst: di 26 jun 2007, 0:35
door Edo
Veel van deze "gasten" leveren ditmaal:

Domain Name: YAHOO.NET
Registrar: MARKMONITOR INC.

Geplaatst: za 30 jun 2007, 21:51
door Sander
Yahoo heeft de server ontdekt, alle forums die erop draaien krijgen veel bezoekjes van crawlers...