Pagina 1 van 1

Voedingsspannning UCD 180HG

Geplaatst: zo 24 jun 2007, 9:33
door ahak
Vraag over de voedingsspanning van de UCD180HG

Ik heb nog een paar 2x25 VAC 225VA voedingstrafo's liggen die ik wil gebruiken voor de UCD module.
De gelijkspanning komt dan op 2x36 volt DC uit.

Hypex schrijft echter 2x31 VAC (44 VDC) voor, maar ik wil de 2x25 VAC trafo's hergebruiken.
Is dit genoeg voor de UCD180HG, gaat alleen het max. vermogen iets omlaag of lever ik ook geluidskwaliteit in.?

Arie

Geplaatst: zo 24 jun 2007, 10:31
door cve
Arie,

Er loopt al een topic met een soortgelijke vraag. Weliswaar voor de UcD400 maar het principe wordt je daar wel duidelijk gemaakt.


http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4023

Co

Geplaatst: zo 24 jun 2007, 12:05
door ahak
cve schreef:
Arie,

Er loopt al een topic met een soortgelijke vraag. Weliswaar voor de UcD400 maar het principe wordt je daar wel duidelijk gemaakt.


http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4023

Co
Bedankt!,

Arie