Pagina 1 van 1

Audio meubel (a la Flexy Table) KLAAR !!!

Geplaatst: vr 15 jun 2007, 17:52
door CarloPJB
Hier mijn versie van het Flexy Table audio meubel.
In verband met alle apparatuur die ik erin wil plaatsen heb ik het rek wat breder gemaakt zodat er 9 vakken onstaan.

Afbeelding

Heb hiervoor 18 mm Mdf gebruikt in de maten van 600 mm bij 2000 mm en daar 4 plateau`s van gemaakt die elk weer uit 3 lagen bestaat.Hieraan schuine kanten gefreest zodat het wat minder massief oogt :wink:
Bij elkaar zit er 4 x 39 Kg Mdf =156 Kg in en de draadstangen,moeren,ringen en Rvs pijp doet ook nog 40 Kg wat het totaal van het meubel op `n kleine 200 Kg brengt :shock: :shock:

Staanders bestaan hier uit draadstangen M24 die later aan het oog ontrokken worden door Rvs buizen.

Let nog even niet op de hoogte van het geheel want dit staat nu alleen tijdelijk zo i.v.m. (grond)verven.

Geplaatst: vr 15 jun 2007, 19:44
door sietse
Eeeuuhh, hum,leuk natuurlijk, maar wanneer ga je verhuizen? :lol:

Geplaatst: vr 15 jun 2007, 20:26
door CarloPJB
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Maar op deze manier weet ik wel zeker dat `mn vriendin niet ongemerkt met het interieur gaat schuiven........... :lol: :wink:

Geplaatst: za 16 jun 2007, 11:41
door anonamemouse
CarloPJB schreef:
Maar op deze manier weet ik wel zeker dat `mn vriendin niet ongemerkt met het interieur gaat schuiven...........
altijd een hele goede reden.

Geplaatst: zo 17 jun 2007, 21:12
door CarloPJB
Afbeelding

Vandaag erg druk bezig geweest,met dit als resultaat :D

Geplaatst: zo 17 jun 2007, 21:23
door Nils_vn
dat is mooi geworden :)

Geplaatst: zo 17 jun 2007, 22:55
door Paul
Ziet er goed uit zeg!

Geplaatst: zo 17 jun 2007, 23:00
door CarloPJB
Dank je

Deze week maar ff de center speaker gaan maken,
Dan is het laatste vak ook gevuld.

Geplaatst: ma 18 jun 2007, 0:11
door CarloPJB
Afbeelding

Gisteren aan het eind van de middag geverft en als je dan daags erna s`ochtends beneden komt en dit het resultaat is :shock:
Wat je met `n beetje goeie lak en `n rolletje allemaal niet kunt doen......

Geplaatst: ma 18 jun 2007, 0:13
door Edo
wow... :shock:
Strak zeg.

Kost wat die verf...hebbie ook wat...

Geplaatst: ma 18 jun 2007, 0:21
door CarloPJB
Het is inderdaad ff slikken als je bij de kassa staat maar Histor en Flexa komen er bij mij niet meer in!

Dit spul is zoveel beter 8)

Geplaatst: ma 18 jun 2007, 0:53
door Ivo
Met welke verf heb je dan gewerkt?

Geplaatst: ma 18 jun 2007, 0:56
door CarloPJB
Ivo schreef:
Met welke verf heb je dan gewerkt?
Sigma Coatings S2U Krasvaste Zijdeglanslak.

Geplaatst: ma 18 jun 2007, 1:01
door Ivo
Aha, dank.

Geplaatst: ma 18 jun 2007, 7:45
door anonamemouse
...nou heb ik hier nog een cdvd kastje staan waar ook nog een likkie verf overheen moet... :wink:

ziet er erg goed uit!!!
ik stap ook maar over op sigma... is het duidelijk wel waard. is er ook een matte versie?

Geplaatst: ma 18 jun 2007, 9:55
door CarloPJB
anonamemouse schreef:
...nou heb ik hier nog een cdvd kastje staan waar ook nog een likkie verf overheen moet... :wink:

ziet er erg goed uit!!!
ik stap ook maar over op sigma... is het duidelijk wel waard. is er ook een matte versie?
Naar mijn weten is er geen mat.
Maar,.......heb wel eens iets matzwart willen maken en toen hebben ze Primer op kleur gemaakt.(let op !!! wel even verdunnen)En daar heb ik ook erg mooie resultaten mee gehaald.

Geplaatst: do 01 jan 2009, 12:23
door Wowly
Sodeknetter Carlo! Da´s strak man! Erg goed gedaan. Wa kosta nou, zo´n litertje Sigma?

Jan

Geplaatst: do 01 jan 2009, 13:10
door CarloPJB
Hey Jan,

Bij mij hier bij de verfwinkel `n kleine €50,- voor `n blikje van 0.75 liter.
Komt nog je grondverf bij (ook Sigma :wink: ) en niet vergeten iets te verdunnen.

Geplaatst: do 01 jan 2009, 23:16
door Wowly
#-o

Maar wel mooi resultaatje!!

Geplaatst: do 01 jan 2009, 23:20
door CarloPJB
Wowly schreef:
#-o

Maar wel mooi resultaatje!!
:lol: thanks

Spuiten is iets mooier maar altijd nog `n stuk duurder.