Pagina 1 van 1

Cd/Dvd rekje

Geplaatst: vr 15 jun 2007, 17:38
door CarloPJB
Afbeelding

Heb de laatste dagen niet stil gezeten en dit idee van Geenius geleend.
Kan jullie wel vertellen dat het nog `n flinke klus is met al die moeren en ringen 8)
(http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=3727)

Afbeelding

Iedereen in huis is er in ieder geval erg blij mee want allemaal eigen plaatsje voor zijn/haar Cd/Dvd`s :wink:

Geplaatst: za 16 jun 2007, 11:43
door anonamemouse
nice!
hoeveel verdiepingen is het? hoeveel kan je er ongeveer in kwijt?

Geplaatst: za 16 jun 2007, 11:50
door CarloPJB
10 verd met Cd`s =840 stuks en 2 verd met Dvd`s

Geplaatst: za 16 jun 2007, 11:52
door anonamemouse
oooOOOooohhh... zo vol dus...
:D