Pagina 1 van 1

bassExiter BX10

Geplaatst: zo 03 jun 2007, 11:45
door ralf
heb de BassExiter en slave voor 100 euro op de kop getikt, had nog een werkloze Detonation dt150 liggen dus bouwen maar
de kast is 40 liter netto en van 25 mm mdf
sub werkt op zich prima en de bassboost staat voolrlopig op +3db bij 30 hz
nu kan de slave met toevoegen van massa getuned worden, maar wlk gewich is moeilijk te vinden of te bepalen
bij peerless heb je bv een slave met 225 gr en 400 fr, dus moet ik in die orde van grote denken ?

Geplaatst: zo 03 jun 2007, 12:37
door teacher
Ik heb hem op +6 bij 35 staan, en de slave zonder extra gewichtjes gemonteerd.

Geplaatst: zo 03 jun 2007, 16:05
door ralf
+ 6 db, is dat niet te veel van het goede, of trekt de woofer dat wel

Geplaatst: ma 04 jun 2007, 19:13
door teacher
trekt ie prima :)


Aan de andere kant, ik gebruik hem puur als HT sub. Voor de extra kick bij ontploffingen enzo.

Geplaatst: ma 04 jun 2007, 19:33
door ralf
goed dan gaat de sub op +6 db, aangezien jij er al langere tijd mee draait
moet het dus mogelijk zijn