Pagina 1 van 2
Datum DDIY 2007
Geplaatst: za 26 mei 2007, 10:50
door blu_line
Ik zit er aan te denken om in oktober de ddiy audio dag te houden.
Wat voor evenementen vinden er in oktober plaats waar jullie graag naar toe willen ?
Wanneer is het herfsdt vakantie ?
mvg
ST
Geplaatst: za 26 mei 2007, 15:14
door Henkjan
op de 13e is de luisterdag in t Noorden
herfstvakantie is hier 20 t/m 28 oktober
Geplaatst: za 26 mei 2007, 17:02
door Roland
Hoi
De VAD show is ook in Oktober het weekend van de 20e
groet Roland
Geplaatst: za 26 mei 2007, 22:57
door Wowly
In oktober word mij 3e geboren als het allemaal goed gaat.
Wowly
Geplaatst: zo 27 mei 2007, 12:07
door sietse
Wowly schreef:In oktober word mij 3e geboren als het allemaal goed gaat.
Wowly
Er wordt op vele fronten heel wat afgebouwd.....

Geplaatst: di 05 jun 2007, 10:26
door Geenius
Onze trouwdag is ergens in oktober, dus oktober is prima.

Geplaatst: wo 06 jun 2007, 15:57
door Roland
13 en 14 Oktober Zelfbouw audio luisterdag in Beesterzwaag. (als die datum klopt)
1e weekend van November Hifi World in Gelsenkirchen. Dat was vorig jaar erg leuk. Wil er dit jaar weer heen.
Groet Roland
Geplaatst: do 07 jun 2007, 9:22
door weidok
Roland schreef:13 Oktober Zelfbouw audio luisterdag in Beesterzwaag. (als die datum klopt)
Groet Roland
Zaterdag 13 oktober 2007 2e Zelfbouw audio luisterdag in Beesterzwaag
zaal is besproken !!!
klopt

Geplaatst: do 07 jun 2007, 13:30
door Jan-Willem
weidok schreef:Roland schreef:13 Oktober Zelfbouw audio luisterdag in Beesterzwaag. (als die datum klopt)
Groet Roland
Zaterdag 13 oktober 2007 2e Zelfbouw audio luisterdag in Beesterzwaag
zaal is besproken !!!
klopt

Gelijk in de agenda gezet

Geplaatst: do 07 jun 2007, 17:00
door Wowly
Het lijkt me verstandig e.e.a. on-topic te houden. Het is al lastig genoeg om het netjes te regelen, zo'n grote meeting.
Ik denk dat je echt in november moet gaan denken.
Wowly
Geplaatst: do 07 jun 2007, 17:23
door jeroen_d
Of in januari 2008, inclusief het zelfbouwspul dat voor de Elektuur audio special is gemaakt.
Geplaatst: vr 08 jun 2007, 14:03
door Geenius
jeroen_d schreef:Of in januari 2008, inclusief het zelfbouwspul dat voor de Elektuur audio special is gemaakt.
Dat lijkt me een heel goed plan! Kun je meteen adverteren/aankondigen in de Elektuur Special - levert, als het goed is, weer wat extra entreegeld op.
Geplaatst: vr 08 jun 2007, 18:24
door Wowly
idd een goed plan. Kun je elektuur er mooi bij houden als hoofdsponsor!! En in januari is noooit geen ene &^&* te doen en hebben de meest wel tijd...
Wowly
Geplaatst: vr 08 jun 2007, 18:27
door Edo
Ik sluit me graag aan bij de drie heren hierboven...
Geplaatst: vr 08 jun 2007, 20:59
door asterduc
Wowly schreef:En in januari is noooit geen ene &^&* te doen en hebben de meest wel tijd...
Behalve dan voor zij die werken.
Of wat dacht je van de eindejaarsafsluiting, bedrijfsaudits, de afwikkeling van de op de valreep in 2007 verkochte goederen, het updaten van prijslijsten, klantenbezoeken in het nieuwe jaar, opstellen van budgetplan, enz...
en dan hebben we het nog niet over het opruimen van het puin in eigen huis, zoals bijvoorbeeld het slopen van de kerstboom.
maar als jullie het zonder mij willen doen, mij goed hoor!
Die Concaves zullen daartegen toch nog niet af zijn
Ed.
Geplaatst: zo 10 jun 2007, 16:36
door Roland
Hoi
De zelfbouwspecial en de ontwerpen die daar instonden laten horen lijkt me een mooie combinatie. Januari is prima!
Maar dan niet alleen de Elektuur ontwerpen laten horen natuurlijk. er moet ook ruimte zijn voor andere speakers, amps, etc.
Groet Roland
Geplaatst: zo 10 jun 2007, 23:11
door jeroen_d
Lijkt me niet meer dan logisch, daar is DDIY een veel te groots opgezet evenement voor. Voor alle kleine zelfstandigen wellicht eind januari, ok asterduc?
Geplaatst: ma 11 jun 2007, 10:23
door asterduc
Ach ik pas me wel aan hoor Jeroen.
Alleen het weekend van 11 tot 14 januari is voor mij onmogelijk.
Dan sta ik op de
http://www.autosport-international.com/ ... _home1.asp
Groeten,
Ed.
Geplaatst: di 19 jun 2007, 3:57
door b_force
Januari is ver weg, maar mij lijkt het ook prima.
Even voor de nieuwkomers...
DDIY is wel iets anders dan een luisterdag in Breda ?
(met lezingen, sponsors, nieuwtjes etc etc toch ? )
Geplaatst: za 15 sep 2007, 23:24
door Pjotr
Ben toch een beetje bang dat we zo over 2 jaar nog over een datum bezig zijn
Simon Thijs heeft het afgelopen jaren voortreffelijk georganiseerd. Als er in oktober een geschikte lokatie vrij is dan gewoon prikken. Anders komt er nooit wat van.
Geplaatst: zo 16 sep 2007, 11:43
door blu_line
Mijn excuses.
Het ia aan deze kant nogal druk.
Jeroen_D maakte een opmerking om de DDIY na het uitbrengen van de Elektuur special te doen. Maart/April zijn sowieso flut maanden qua beurzen end.
Ik kan wel wat hulp gebruiken !
mvg
ST
Geplaatst: zo 16 sep 2007, 12:42
door Roland
Define hulp...
Om te helpen organiseren? Of om een datum te prikken?
Groet Roland
Geplaatst: do 01 nov 2007, 18:58
door SSassen
Oktober is inmiddels verleden tijd, de Audio Special komt in december uit, en volgens mijn insider info ben jij ook gecontacteerd door Elektor over de DDIY. Dus ben heel benieuwd hoe, wat, waar, enzo?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: di 06 nov 2007, 18:00
door Roland
Hoi
Ik vindt het zonde als er geen DDIY 2008 zou komen! Wie wil er meehelpen organiseren?
Dit is zo op het eerste gezicht nodig.
-publiciteit.
-kassamensen.
-rooster makers.
-medewerkers op de dag zelf.
-sponsors?
Aanvullingen gewenst.
En laten we een discussie starten over de data en plaats.
Het lijkt me het handigst als we dit met een forum lid of 4 a 5 gaan organiseren. Geef even door als je wilt meedoen. Ik wil me er in ieder geval wel voor inzetten.
Groet Roland
Geplaatst: di 06 nov 2007, 18:15
door jeroen_d
Mikken op maart/april 2008 wordt het dus, als ik blu-line goed begrijp.