Pagina 1 van 1
Hulp bij filter ontwikkeling
Geplaatst: vr 25 mei 2007, 22:05
door Mike.M
Ik heb nu een Premium 11 met XT300 maar zou een andere woofer willen gebruiken wie kan mij hier bij helpen.
Mvg M.
Geplaatst: vr 25 mei 2007, 22:33
door Edo
Welke woofer zou je willen gaan gebruiken dan?
Geplaatst: vr 25 mei 2007, 22:38
door Mike.M
Peerless HDS Exclusive 5¼ Midwoofer
Vifa PL14WJ09-08 5½ Midwoofer
Als jullie nog andere voorstellen hebt hoor ik het graag.
Geplaatst: vr 25 mei 2007, 22:39
door Mike.M
Deze is mijn voorkeur den ik wel ik denk dat dit wel een verbetering is ten opzichten van de Vifa die er nu inzit
Geplaatst: vr 25 mei 2007, 22:41
door Edo
Ik zou gaan voor de peerless....perfecte unit
Geplaatst: vr 25 mei 2007, 22:47
door dre
de plw14 is toch hetzelfde als de pl14?