Pagina 1 van 1

Dempingsmateriaal

Geplaatst: do 17 mei 2007, 20:40
door mel
Hallo,

Ik ben op het punt gekomen dat ik het dempingsmateriaal in mijn sub ga plaatsen. Plaats ik nu het dempingsmateriaal op ALLE wanden die nog vrij zijn??

bedankt voor jullie antwoord

mvg

Geplaatst: do 17 mei 2007, 21:21
door dre
gesloten kast alleen baf,gepoorte kast pritex op de wanden

Geplaatst: do 17 mei 2007, 21:48
door mel
dre schreef:
gesloten kast alleen baf,gepoorte kast pritex op de wanden
heuuuuuuuu :oops:
het is deze kast dus:

Afbeelding

hoe pak ik dit het beste aan? ik ben in het bezit van die noppenschuim ( pritex?)

mvg

Geplaatst: vr 18 mei 2007, 16:02
door mel
Komaan mensen , wie breng me hier de nodige wijsheid bij? :D

Geplaatst: vr 18 mei 2007, 16:06
door dre
he,aangezien je er altijd nog bij kan,zou ik met vrij weinig demping beginnen,persoonlijk zou ik beginnen met wat baf.
de baf zit er los in en de pritex lijm je vast en is later wat lastig te verwijderen.

Geplaatst: vr 18 mei 2007, 18:34
door richard
Dit wordt een sub met passief membraan? In dat geval moet de weg tussen de beide membranen vrij blijven van dempingsmateriaal. Je kan beginnen met het pritex tegen de wanden, daarna baf in de overige ruimte naar smaak toevoegen. Wat dat betreft is het te vergelijken met wat zout en peper; niemand kan je vertellen hoeveel er op moet maar zowel te weinig als te veel is niet lekker.