Pagina 1 van 1
Receiver uit Hong Kong Vortexsound kent iemand
Geplaatst: za 05 mei 2007, 19:58
door nick.jong
Hallo, kent iemand deze versterker? Hij komt uit China.
Geplaatst: za 05 mei 2007, 20:27
door pompebled
Linkje?
Jan.
Vortexsound
Geplaatst: za 05 mei 2007, 22:48
door nick.jong
Geplaatst: za 05 mei 2007, 23:34
door pompebled
Welk type had je in gedachten?
Persoonlijk zou ik er maar één hoeven; die met een phono ingang...
Groeten, Jan.