Pagina 1 van 1

Receiver uit Hong Kong Vortexsound kent iemand

Geplaatst: za 05 mei 2007, 19:58
door nick.jong
Hallo, kent iemand deze versterker? Hij komt uit China.

Geplaatst: za 05 mei 2007, 20:27
door pompebled
Linkje?

Jan.

Vortexsound

Geplaatst: za 05 mei 2007, 22:48
door nick.jong
Linkje van de Makers:
http://www.fortex.com.hk/

Geplaatst: za 05 mei 2007, 23:34
door pompebled
Welk type had je in gedachten?

Persoonlijk zou ik er maar één hoeven; die met een phono ingang...

Groeten, Jan.