Totem CLarro (afwerking volgt)
Geplaatst: za 28 apr 2007, 19:20
Alle problemen zijn opgelost en ze spelen schitterend, wel even verschieten wat voor een laag zo'n klein kastje kan produceren. Echt diep ;D
De afwerking wordt even uitgesteld wegens een verhuis.
Ziehier de 1e foto's:



Meer foto's op aanvraag[/img]
De afwerking wordt even uitgesteld wegens een verhuis.
Ziehier de 1e foto's:



Meer foto's op aanvraag[/img]
