Pagina 1 van 1

zelfbouwbeurs?

Geplaatst: ma 27 dec 2004, 14:06
door dre
zijn er beurzen voor de zelfbouw?
bvd andre

Geplaatst: ma 27 dec 2004, 21:11
door sietse
Hoi Dre,

Zou leuk zijn, maar ik denk dat we dat zelf zullen moeten organiseren. :cry:

Sietse

Geplaatst: di 28 dec 2004, 10:43
door Henkjan
sietse schreef:
Zou leuk zijn, maar ik denk dat we dat zelf zullen moeten organiseren. :cry:
:D

Geplaatst: di 28 dec 2004, 11:22
door michiel
Wie had er nog wat tijd over in het dagelijks leven?! Ik wel geloof ik!!! :D

Geplaatst: wo 29 dec 2004, 13:56
door sietse
Verzamelen op een camping met een beetje redelijke kantine.......?

Geplaatst: wo 29 dec 2004, 22:45
door Henkjan
sietse schreef:
Verzamelen op een camping met een beetje redelijke kantine.......?
voor de betere vrije veld metingen :D

Geplaatst: vr 31 dec 2004, 15:44
door weidok
sietse schreef:
Verzamelen op een camping met een beetje redelijke kantine.......?
Ergens bij Appelscha ???

Dutch Audio Day in april (Apeldoorn) zou dat wat kunnen zijn

Geplaatst: di 18 jan 2005, 9:36
door blu_line
Dutch Audio Day in april (Apeldoorn) zou dat wat kunnen zijn
Dit jaar weer , ook 17 april maar dan in Zutphen !

grtz

ST

Geplaatst: di 18 jan 2005, 17:23
door Raymond
blu_line schreef:
Dutch Audio Day in april (Apeldoorn) zou dat wat kunnen zijn
Dit jaar weer , ook 17 april maar dan in Zutphen !

grtz

ST
NEEEEEEEHHHHHHHH

Dan zit ik in Zeeland :(

Geplaatst: di 18 jan 2005, 18:39
door Motorfret
waar staat er meer info te lezen over deze dag?!

Geplaatst: wo 19 jan 2005, 7:13
door blu_line
NEEEEEEEHHHHHHHH

Dan zit ik in Zeeland
[ST : kwestie van prioriteiten stellen :D
waar staat er meer info te lezen over deze dag?!
[ST : Binnen kort wordt er een website bekend gemaakt !

mvg

ST

Geplaatst: do 27 jan 2005, 21:08
door weidok
Info van Audiofreaks:

In navolging van de zeer succesvolle eerste Dutch-DIY-Audiodag vorig jaar, zal er ook dit jaar weer een dergelijke dag gehouden worden, en wel op 17 april in het centraal gelegen Zutphen.

Deze dag zal geheel door en voor de zelfbouw-hobbyist ingevuld worden. Denk hierbij aan diverse lezingen door specialisten, maar ook demonstraties van zelfgebouwde apparatuur, luistersessies, onderdelenruil etc.

De mogelijkheid om je zelfgebouwde apparatuur aan de wereld te laten zien!

Meer informatie en inschrijven op:

http://home.versatel.nl/ddiy_2005/

Geplaatst: do 27 jan 2005, 22:13
door Henkjan
weidok schreef:
..... in het centraal gelegen Zutphen.
:?: centraal tussen Salland en de Achterhoek misschien..... bij centraal gelegen denk ik toch meer aan Utrecht of A'foort..

maar gelukkig hou ik wel van een stukje autorijden

Geplaatst: vr 28 jan 2005, 0:09
door Edo
Zo, aanmelding is de deur uit.
Misschien een idee om te kijken of er nog iets te regelen valt met vervoer? Bij deze nog een tweetal plaatsen in de auto beschikbaar.

Geplaatst: vr 28 jan 2005, 9:22
door daniel
Neem vooral zoveel mogelijk van je creaties mee Edo!

En op de Noord-Zuidschaal van Nederland licht Zutphen best centraal. Misschien niet helemaal midden in de Randstad, maar daar komen we per slot van rekening ook niet allemaal vandaan toch?

Geplaatst: vr 28 jan 2005, 10:22
door jeewee
Leuk initiatief..Ik zal er zijn! Nijmegen-Zutphen is bijna een thuiswedstrijd(zeker in vergelijking met Dokkum :)

Zal ik dan de Lancetta's wederom in de achterbak gooien? Hoop niet dat de zaal dan te groot is..... :?


Groet,

jeewee

Geplaatst: vr 28 jan 2005, 20:37
door weidok
jeewee schreef:
Leuk initiatief..Ik zal er zijn! Nijmegen-Zutphen is bijna een thuiswedstrijd(zeker in vergelijking met Dokkum :)

Zal ik dan de Lancetta's wederom in de achterbak gooien? Hoop niet dat de zaal dan te groot is..... :?


Groet,

jeewee
Zou ik ZEKER doen...

Als ik alleen naar Zutphen moet .. is het mij te ver..

Geplaatst: vr 28 jan 2005, 21:27
door salomon
jeewee schreef:
Leuk initiatief..Ik zal er zijn! Nijmegen-Zutphen is bijna een thuiswedstrijd(zeker in vergelijking met Dokkum :)

Zal ik dan de Lancetta's wederom in de achterbak gooien? Hoop niet dat de zaal dan te groot is..... :?


Groet,

jeewee
Wederom, was je er vorig jaar ook?
Wellicht in de kleine zaal achter?

Geplaatst: vr 28 jan 2005, 21:55
door weidok
salomon schreef:
jeewee schreef:
Leuk initiatief..Ik zal er zijn! Nijmegen-Zutphen is bijna een thuiswedstrijd(zeker in vergelijking met Dokkum :)

Zal ik dan de Lancetta's wederom in de achterbak gooien? Hoop niet dat de zaal dan te groot is..... :?


Groet,

jeewee
Wederom, was je er vorig jaar ook?
Wellicht in de kleine zaal achter?
Wederom ? snap de vraag niet

Jammer genoeg was ik er vorig jaar niet bij

Geplaatst: ma 07 feb 2005, 10:51
door daniel
subtiel kickje...

Geplaatst: ma 07 feb 2005, 15:33
door Edo
Al wat bekend over de "openingstijden" ???

Geplaatst: ma 07 feb 2005, 21:03
door jeewee
met mijn "wederom" doelde ik op het feit dat ik enkele weken geleden ook al de Lancetta's achterin heb gegooid om ze aan mede forummers te laten horen..

Dit zou voor mij de eerste keer in Zutphen worden Ik wilde alleen aangeven dat mijn Lancetta's nu niet echt een concertzaal kunnen vullen(vandaar mijn opmerking over de grootte v.d. ruimte).

jeewee

Geplaatst: ma 07 feb 2005, 22:20
door Rademakers
Mocht er ooit behoefte zijn aan een forum luisterdag, dan heb ik daarvoor ruimte beschikbaar in Rotterdam (ca. 15x7x4,5 lxbxh maar eventueel ook kleiner). Indien nodig, worden piekjes van 127 dB/m getolereerd 8)

Mvg Johan

Geplaatst: ma 07 feb 2005, 22:55
door Henkjan
Rademakers schreef:
.... een forum luisterdag, dan heb ik daarvoor ruimte beschikbaar in Rotterdam
kijk da's nou lekker dichtbij (voor mij dan). mooi aanbod!

Geplaatst: di 22 feb 2005, 14:49
door blu_line
Nog 7 weken om je registreren !
Tot op heden zin er al 54 aanmeldingen.

mvg

ST