Pagina 1 van 1

meerijden naar breda 3

Geplaatst: di 17 apr 2007, 19:25
door dre
aangezien ik nog 1 of 2 plaatsjes over heb in de auto,kunnen diegene die een lift willen me een pb sturen.
route:noordwijk aan zee naar breda
klein stukje omrijden geen probleem

Geplaatst: di 17 apr 2007, 22:58
door Paul
Zelfde geldt vanaf Rotterdam noord, ik kan wel 2 mensen kwijt en wat spullen.......

Geplaatst: do 19 apr 2007, 21:14
door jurriaan
Rhenen-Breda
-Biedt aan 3 plaatsen plus plek voor spul
-of ik zoek 1 plaats + plek voor 2 speakers.

Geplaatst: ma 23 apr 2007, 19:11
door anonamemouse
ik heb een plekje over vanuit vlaardingen.

Geplaatst: di 24 apr 2007, 13:06
door Digidoo
Mouse en Paul in een auto dan wellicht? In het kader van vermindering van broeikasgassen :P

Geplaatst: di 24 apr 2007, 15:34
door anonamemouse
Digidoo schreef:
...broeikasgassen...
ik rij zo'n 35.000 km per jaar. dat kleine beetje kan er ook nog wel bij.

Geplaatst: di 24 apr 2007, 16:02
door voodooless
Ik heb nog een retourtje Arnhem-Breda in de aanbieding. Een stuk of 3 personen met niet al teveel spullen kunnen mee. Stuur maar een PB :)

35K per jaar valt trouwens nog wel mee, ik kwam boven de 60K uit, na verhuizing zullen dat er nog maar zo'n 20K zijn denk ik.