Pagina 1 van 1
meerijden naar breda 3
Geplaatst: di 17 apr 2007, 19:25
door dre
aangezien ik nog 1 of 2 plaatsjes over heb in de auto,kunnen diegene die een lift willen me een pb sturen.
route:noordwijk aan zee naar breda
klein stukje omrijden geen probleem
Geplaatst: di 17 apr 2007, 22:58
door Paul
Zelfde geldt vanaf Rotterdam noord, ik kan wel 2 mensen kwijt en wat spullen.......
Geplaatst: do 19 apr 2007, 21:14
door jurriaan
Rhenen-Breda
-Biedt aan 3 plaatsen plus plek voor spul
-of ik zoek 1 plaats + plek voor 2 speakers.
Geplaatst: ma 23 apr 2007, 19:11
door anonamemouse
ik heb een plekje over vanuit vlaardingen.
Geplaatst: di 24 apr 2007, 13:06
door Digidoo
Mouse en Paul in een auto dan wellicht? In het kader van vermindering van broeikasgassen

Geplaatst: di 24 apr 2007, 15:34
door anonamemouse
ik rij zo'n 35.000 km per jaar. dat kleine beetje kan er ook nog wel bij.
Geplaatst: di 24 apr 2007, 16:02
door voodooless
Ik heb nog een retourtje Arnhem-Breda in de aanbieding. Een stuk of 3 personen met niet al teveel spullen kunnen mee. Stuur maar een PB
35K per jaar valt trouwens nog wel mee, ik kwam boven de 60K uit, na verhuizing zullen dat er nog maar zo'n 20K zijn denk ik.