Pagina 1 van 1

4 X klikken en dan vastlopen

Geplaatst: di 03 apr 2007, 20:02
door mipo
Ik heb hier al een paar weken last van en kan alleen verder op het
forum na opnieuw opstarten. Zelfde probleem trouwens bij het
forum van HEAR. ( zelfde engine ?? )

Geplaatst: di 03 apr 2007, 20:21
door Edo
Klik me hier suf, maar geen vastlopers, ook niet op de zaak of op de computer op zolder, of op hear....dus...ehm...

Geplaatst: di 03 apr 2007, 20:31
door SARK
Ook hier nergens last van ... IE6.

Geplaatst: di 03 apr 2007, 21:49
door Wowly
Ik wel, vaak bij de eerste reply die ik wil maken loopt mijn firefox vast. opnieuw firefox starten is de enige oplossing..

Wowly

Geplaatst: di 03 apr 2007, 21:54
door Wowly
O ja, als ik mijn eerste reply heb ingevuld verdwijnen daarna ook de "nieuw aangevulde" topics-lijst.

??

Re: 4 X klikken en dan vastlopen

Geplaatst: di 03 apr 2007, 22:05
door richard
mipo schreef:
Ik heb hier al een paar weken last van en kan alleen verder op het
forum na opnieuw opstarten. Zelfde probleem trouwens bij het
forum van HEAR. ( zelfde engine ?? )
Met IE heb ik er ook last van. Standaard gebruik ik Firefox en dat loopt het prima.

Geplaatst: di 03 apr 2007, 22:11
door Edo
Wowly schreef:
O ja, als ik mijn eerste reply heb ingevuld verdwijnen daarna ook de "nieuw aangevulde" topics-lijst.

??
Ook hier geen last van. Gebruik hier overal Firefox. Overdag op de zaak met IE6 gebeurd dit ook niet.
Misschien ergens instelling?

Geplaatst: wo 04 apr 2007, 12:39
door Henkjan
geen last, niet op de zak met IE6, en thuis met Opera ook niet

Geplaatst: wo 04 apr 2007, 12:46
door voodooless
Hier ook nergens last van...


Maareh.. wat loopt er precies vast?

Geplaatst: wo 04 apr 2007, 13:09
door mipo
Maareh.. wat loopt er precies vast?

De pagina laadt niet meer. Mischien ( ik heb een illegale copie van W :twisted: ) wordt ik door Microsoft langzaam maar zeker
"gestimuleerd" om een legale aan te schaffen.