Pagina 1 van 1

What's next.....

Geplaatst: do 29 mar 2007, 19:24
door Roland
Vanuit de Airmix Treatment Inc. ervaring is bovendien een luchtbehandelaar ontstaan die gedurende drie uur de lucht in de luisterruimte effectief ontdoet van statische elektriciteit, ionisatie verschijnselen en aromatische vervuiling. Het product dat de naam Transwave Air Improver draagt wordt geleverd in drijfgasvrije verstuivers van 500 ml. Door Transwave wordt aangeraden ongeveer 15 minuten voor te gaan luisteren Air Improver gelijkmatig in kleine hoeveelheden te verstuiven in de luisterruimte en daarna ramen en deuren zo veel mogelijk gesloten te houden.
http://www.highfidelitydiscs.nl/custome ... tid=100281

Geplaatst: do 29 mar 2007, 19:46
door DualdudE
Whats next.....een spray voor je oren die je oren voorziet van een laagje goud? dan geleid 't beter? :P

En een niet onbelangrijk detail denk ik:
Zowel Transwave Antenna Spray als Transwave Air Improver komen per 1 april beschikbaar in de detailhandel.
:P

Geplaatst: do 29 mar 2007, 19:50
door Roland
Kwa datum erg ongelukkig getimed.....leverbaar vanaf a.s. zondag.

Enige zelfspot is ze in ieder geval niet vreemd.

Geplaatst: do 29 mar 2007, 20:12
door Marp
Ik zal eens wat spuitbussen meenemen naar de schouwburg, want concerten moeten daar natuurlijk even realistisch klinken als thuis. :mrgreen:
DualdudE schreef:
Whats next.....een spray voor je oren die je oren voorziet van een laagje goud? dan geleid 't beter? :P
Dan wel eerst even voorbehandelen he ;)
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: do 29 mar 2007, 20:37
door SSassen
Tsja, zolang er nog steeds mensen zijn die zoiets kopen dan kan ik 't die fabrikant niet kwalijk nemen eigenlijk.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com

Geplaatst: do 29 mar 2007, 20:47
door audiomanics
Ze hebben het ook in verf... alleen staat er dan hammerite op...
Afbeelding

orginele plaatje:

Afbeelding

Flauw he...

Kees

Geplaatst: vr 30 mar 2007, 9:00
door Geenius
Dit spul heet echt Wilson Spray!

Afbeelding

Geplaatst: vr 30 mar 2007, 10:36
door voodooless
En hoe moet dat nu met dubbelblinde tests? Moeten we dan ook onze neus afplakken?