Pagina 1 van 1

tweedehands versterker aanschaffen?

Geplaatst: wo 22 dec 2004, 22:49
door jeewee
Allen,


Wat is wijsheid?

Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...

Graag advies/tips

Alvast mijn dank.

Jeewee

Geplaatst: do 23 dec 2004, 20:33
door sietse
Ik heb een Denon PMA-1500R. Voldoet uitstekend en kan wat hebben.
Moeilijk om hierin advies te geven. Probeer vooral wel eerst thuis te proberen voor je koopt.

Sietse

Re: tweedehands versterker aanschaffen?

Geplaatst: do 23 dec 2004, 21:27
door weidok
jeewee schreef:
Allen,


Wat is wijsheid?

Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...

Graag advies/tips

Alvast mijn dank.

Jeewee
Met wat voor luidsprekers speel jij dan ??

Geplaatst: do 23 dec 2004, 21:51
door Rudy
Zoek effe een ouder model van mf , al zijn ze 10 jaar ouder dan andere occasies, ze zijn nog steeds 10 keer beter.

Rudy

Re: tweedehands versterker aanschaffen?

Geplaatst: vr 24 dec 2004, 11:00
door jeewee
weidok schreef:
jeewee schreef:
Allen,


Wat is wijsheid?

Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...

Graag advies/tips

Alvast mijn dank.

Jeewee
Met wat voor luidsprekers speel jij dan ??

Moet jij toch weten Weidok? Nog de steeds de PP's en sinds kort de Lancetta's erbij..

groet,

jeewee

Re: tweedehands versterker aanschaffen?

Geplaatst: vr 24 dec 2004, 15:10
door weidok
jeewee schreef:
weidok schreef:
jeewee schreef:
Allen,


Wat is wijsheid?

Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...

Graag advies/tips

Alvast mijn dank.

Jeewee
Met wat voor luidsprekers speel jij dan ??

Moet jij toch weten Weidok? Nog de steeds de PP's en sinds kort de Lancetta's erbij..

groet,

jeewee
Weet ik maar andere minder oplettende forumlezers misschien niet
waarschijnlijk hebben de laagohmige PP's een van de eindtrappen
naar het wahalla (of hoe het ook mag heten) verbannen..

Vraagje staan de PP's in dezelfde ruimte als de Lancetta's
want dan staan die open pijpen lekker mee te resoneren
extra bas

Re: tweedehands versterker aanschaffen?

Geplaatst: vr 24 dec 2004, 15:13
door SARK
weidok schreef:
Vraagje staan de PP's in dezelfde ruimte als de Lancetta's
want dan staan die open pijpen lekker mee te resoneren
extra bas
Ga je lekker :lol: wel ff de bron en copyrights vermelden :wink:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 3&start=15

Geplaatst: vr 24 dec 2004, 18:24
door jeewee
Weidok,

D'r gebeurt weinig met die PP's als ze niet aangesloten zijn....Zoals eerder gezegd : verwacht geen wapperende broekspijpen bij de Lancetta's...
En voor wat betreft de cambridge Audio versterker: denk dat het toch de voeding is...anyway heb bijna al besloten ze niet te repareren(kan sit zelf al niet) en wat Euries er bij te leggen voor een andere versterker..

groet,


jeewee