Pagina 1 van 1

Waar kun je mooie kasten makkelijk bestellen?

Geplaatst: ma 26 feb 2007, 20:50
door Barry
Hoi,

Ik ben momenteel bezig met de voeding voor mijn UcD modules, maar het schiet al zo lekker op, dat ik bijna kan inbouwen. Ik heb echter nog geen kast, maar ben wel al wat moois tegengekomen op dit forum. De kasten van ATI zijn bijvoorbeeld ERG goedkoop en super mooi!

Ik kan echter nergens vinden waar je direct kunt bestellen. Iemand een idee?

Alvast bedankt :)

Re: Waar kun je mooie kasten makkelijk bestellen?

Geplaatst: ma 26 feb 2007, 21:10
door dday_one
Barry schreef:
Hoi,

Ik ben momenteel bezig met de voeding voor mijn UcD modules, maar het schiet al zo lekker op, dat ik bijna kan inbouwen. Ik heb echter nog geen kast, maar ben wel al wat moois tegengekomen op dit forum. De kasten van ATI zijn bijvoorbeeld ERG goedkoop en super mooi!

Ik kan echter nergens vinden waar je direct kunt bestellen. Iemand een idee?

Alvast bedankt :)
Die ATI kasten heb ik ook, de 737U. Bestellen kan gewoon door Arthon, de beste man van ATI-Research Products een mailtje te sturen (ik heb arethonthai@hotmail.com gebruikt). Betalen kan je dan via paypal doen.

Let er wel op dat verzenden bij ATI:

1) heel duur is (90euro voor 4 kastjes)
2) doordat ze EMS courier service gebruiken, komt het hier via TNT op schiphol aan. Die zetten overal wat ze niet vertrouwen het mes in om in de doos te kijken. Gelukkig had ATI het driedubbel verpakt en was er niks beschadigd, maar de mespunt was aardig diep gekomen. Echt schandalig. Vervolgens komen er nog inklaringskosten bij en dan daaroverheen (dus over aanschafprijs, verzendkosten EN inklaringskosten) dan nog de BTW. Al met al was ik iets van 60 euro per kast kwijt.

mzzl.
Lennert

Geplaatst: ma 26 feb 2007, 22:36
door cve
Barry,

Ook al vaker genoemd op dit forum. Niet duur en in vele maten leverbaar, zelfs met 10mm dik front. http://www.hifi2000.it/default.asp?id=100&mnu=100 Minder douane problemen denk ik zo.

Groeten, Co

Geplaatst: ma 26 feb 2007, 22:54
door Barry
cve schreef:
Barry,

Ook al vaker genoemd op dit forum. Niet duur en in vele maten leverbaar, zelfs met 10mm dik front. http://www.hifi2000.it/default.asp?id=100&mnu=100 Minder douane problemen denk ik zo.

Groeten, Co
Mooie kasten. Maar bestellen lukt mij nog niet in het italiaans :D

@dday_one:

Hm, groot risico dus. Misschien moet ik ze maar van MDF maken, met aluminium van binnen. Voorlopig goed genoeg denk ik.

Geplaatst: ma 26 feb 2007, 23:05
door cve
Barry,

In je beste spaghetti-engels moet het toch wel lukken via deze http://www.audiokit.it/ENG/Frames/Introduction1.htm :wink:

Groeten, Co

Geplaatst: zo 18 mar 2007, 22:04
door Thago
cve schreef:
Barry,

In je beste spaghetti-engels moet het toch wel lukken via deze http://www.audiokit.it/ENG/Frames/Introduction1.htm :wink:

Groeten, Co
Deze kasten kun je ook bestellen bij http://www.audiophonics.fr/boitiers-hif ... a324700f81
Ze reageren daar teminste op e-mails, in tegenstelling tot de Italiaanse site. Prijzen zijn ook beter.

Geplaatst: wo 21 mar 2007, 14:28
door Porcino
www.hexateq-av.com

Vreselijk mooi, eventueel inclusief UcD module...

Geplaatst: wo 21 mar 2007, 15:25
door Matthias
Ik zit op dit moment op van die italiaanse kastjes te wachten.
Ze zijn besteld via RT Audio.

Matthias.

Geplaatst: wo 21 mar 2007, 18:00
door richardkrol
....eventueel inclusief alle uitsparingen/logo's naar wens...

Mvgr,

Richard Krol
Hexateq AV

Geplaatst: wo 21 mar 2007, 20:31
door Duck Twacy
zwart en met metertjes??

Afbeelding

Geplaatst: wo 21 mar 2007, 20:41
door richardkrol
hmmm.... deze amerikaanse klant heeft de kast in de USA opnieuw laten (de)anodiseren in het zwart, en heeft er tevens een slimserver ingezet. Het anodiseren is echter niet echt netjes gedaan...jammer.

Ook bijvoorbeeld de behuizingen van Nomad Audio komen bij ons vandaan. Volledig op maat met logo, uitsparingen, labels etc. http://www.audiocircle.com/circles/inde ... ic=36949.0


Maar het geeft wel een idee van de mogelijkheden. Zojuist ook een behuizing voor een X-box op maat verzonden..

Gr,

Geplaatst: do 22 mar 2007, 12:13
door Hans Nootdorp
Matthias schreef:
Ik zit op dit moment op van die italiaanse kastjes te wachten.
Ze zijn besteld via RT Audio.

Matthias.
Ik heb vandaag mijn 2 versterkerbehuizingen van Hifi2000 ontvangen. Heb ze direct in Italie besteld. Communicatie per Email in Engels verloopt prima: direzione@hi-fi2000.it. Betalen vooraf; gewoon via Mijn Postbank overmaken. :) Vorige week maandag geld overgemaakt; vandaag (10 dagen later) kasten in huis. Niente probleme.

Geplaatst: do 22 mar 2007, 21:30
door Wijx
of een leuk mediacenter (in aanbouw)

Geplaatst: do 22 mar 2007, 23:36
door Paul
Patser, maaruh MOOOOOOOOI :D

Geplaatst: vr 23 mar 2007, 22:21
door Wijx
beetje mag toch wel. Binnenkort wordt het allemaal nog veel mooier met de UCD, XBOX mediacenter en bijpassende cdspeler, dan wijkt alleen de pre nog af

Geplaatst: za 24 mar 2007, 7:08
door De Timmerman
@Wijx: Misschien een hele domme en beledigende vraag: is dit een gepimpte Xbox? Ziet er wel mooi uit. Maakt-ie dan ook niet zoveel herrie meer?

Marc

Geplaatst: za 24 mar 2007, 9:23
door Wijx
Een gepimpte xbox in aanbouw. De kast is op zich al stil (had er al een andere ventilator opgezet toen die nog in de orginele kast zat). Alleen nu zitten er ook digitale uitgangen, analoge uitgangen, videouitgangen (RGB), UTP ingang en afstandsbediening met alleen een irledje

Ben alleen nog aan het prutsen met de aarding