Pagina 1 van 1

Uitbreiding reactie's per pagina POLL

Geplaatst: zo 18 feb 2007, 20:52
door Wowly
De mods hebben besloten een aantal weken het aantal reply's per pagina te verhogen van 15 naar 25. Dit om te kijken of het forum wat makkelijker wordt om te lezen zonder voortdurend naar een volgende pagina te moeten stappen (beter overzicht en wat tijdwinst).

Er zouden natuurlijk ook wat nadelen aan kunnen zitten. Zo wordt bijvoorbeeld de laadtijd van een pagina verhoogd. dat is vervelend in een topic met veel en grote foto's. Mensen met een tragere verbinding hebben dan wat langere wachttijd voordat ze de gehele pagina kunnen bekijken.

Er zullen vast nog wel meer voors en tegens zijn. We horen ze graag, alsmede reacties in het algemeen vwb de uitbreiding van de reply's per pagina.

Om het wat overzichtelijk voor ons te houden kun je stemmen op de poll. We zullen tot de laatste dag van februari dit expiriment doen, tot die tijd kunnen jullie stemmen (oftewel stem niet te vroeg, misschien verander je van mening gedurende de weken)

Met vriendelijke groeten,

jullie trouwhartige mods :wink:

Geplaatst: zo 18 feb 2007, 21:14
door richard
15 is wat mij betreft genoeg (waar kan ik stemmen?).

Geplaatst: zo 18 feb 2007, 21:48
door Wowly
In de poll hierbovenaan de pagina

Geplaatst: zo 18 feb 2007, 21:50
door Marp
Wat mij betreft idemdito, anders worden het zulke lappen tekst om door te lezen als je iets terug zoekt... of als je zoekt waar je bent gebleven, wanneer ongelezen berichten niet meer als ongelezen worden aangemerkt.

Daarnaast probeer ik bij erg lange topics (vooral degenen die op een chat lijken) vaak te onthouden op welke pagina's iets interessants stond. Soms is dat nog behoorlijk zoeken, en met gewijzigde pagina's helemaal. Ook kloppen dan verwijzingen naar pagina's niet meer.

Dat mijn 20megabit-verbinding al de hele maand geregeld op 18 kByte/s zit (upload zelfs 6.4 kByte/s), zal ik maar niet meerekenen. :cry:

Geplaatst: zo 18 feb 2007, 21:56
door Marp
Het forum schreef:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

Geplaatst: zo 18 feb 2007, 22:10
door Martijn H
Marp schreef:
Het forum schreef:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Grappig, we worden geboycot! :lol: Ik vind het huidige aantal wel best!

Geplaatst: zo 18 feb 2007, 22:52
door Henkjan
probeer t nu nog eens

Geplaatst: zo 18 feb 2007, 23:01
door Martijn H
Henkjan schreef:
probeer t nu nog eens
Yess! dankje!

Geplaatst: zo 18 feb 2007, 23:01
door Marp
Het communistische trekje is verwenen: we mogen mee stemmen! :lol: :wink:

Geplaatst: ma 19 feb 2007, 0:06
door richard
Marp schreef:
Het communistische trekje is verwenen: we mogen mee stemmen! :lol: :wink:
Ja, en er zijn zelfs meerdere keuzemogelijkheden!

Geplaatst: ma 19 feb 2007, 17:56
door JuuL
Mag ik hieraan toevoegen dat een limiet op het aantal paginas per topic ook best handig kan zijn!
Bijv 20 paginas per topic maximaal en daarna een deel 2. Want anders blijf je aan het klikken bij bijv een topic van 40 pagina's.

ps 15 replies per pagina lijkt mij OK :)

Geplaatst: ma 19 feb 2007, 18:53
door Pjotr
JuuL schreef:
Mag ik hieraan toevoegen dat een limiet op het aantal paginas per topic ook best handig kan zijn!
Bijv 20 paginas per topic maximaal en daarna een deel 2. Want anders blijf je aan het klikken bij bijv een topic van 40 pagina's.
Wordt het alleen maar onoverzichtelijker van als het om het zelfde onderwerp gaat. Bovendien is er een voorziening die je naar het laatste bericht brengt.

Beter is om als er een nieuw onderwerp onstaat naar aanleiding van een draad daarvoor dan een nieuwe draad te beginnen. Nu komt het wel eens voor dat een draad van onderwerp verandert. Maar erg vind ik dat nou ook weer niet.
15 replies per pagina lijkt mij OK :)
Idem ;)

Geplaatst: ma 19 feb 2007, 20:33
door JuuL
Pjotr schreef:
JuuL schreef:
Mag ik hieraan toevoegen dat een limiet op het aantal paginas per topic ook best handig kan zijn!
Bijv 20 paginas per topic maximaal en daarna een deel 2. Want anders blijf je aan het klikken bij bijv een topic van 40 pagina's.
Wordt het alleen maar onoverzichtelijker van als het om het zelfde onderwerp gaat. Bovendien is er een voorziening die je naar het laatste bericht brengt.
Maar bij topics van bijv 40 paginas blijf je aan het klikken als je bijv naar pagina 20 wilt.
Op http://www.circuitsonline.net/forum/active wordt het opgelost dmv verschillende delen, dit werkt prima.
Ik lig hier uiteraard niet wakker van, een detail -voor als we het er toch over hebben- :wink:

Geplaatst: di 20 feb 2007, 22:23
door Henkjan
blijft traag hoor van die lange pagina's, zeker bij topics met veel imagehekje gehoste plaatjes, duurde net bijna een halve minuut voor een topic geladen was.... en dat ligt niet aan m'n verbinding....

Geplaatst: di 20 feb 2007, 22:25
door DualdudE
Zelf laten bepalen in profiel? Is vast wel een mod/hack voor :)

Geplaatst: di 20 feb 2007, 23:04
door Henkjan
zou wel handig zijn idd. nu je t zegt, dat is op andere fora vaak wel zo

Geplaatst: wo 21 feb 2007, 19:52
door DualdudE
Heb ff gezocht, maar so-far nog niet kunnen vinden :)