Pagina 1 van 1

Geplaatst: do 02 sep 2004, 22:06
door rho
Wel, is het de bedoeling om enkel over zelfbouw te discuteren?
Het toffe aan het vorige forum was volgens mij juist dat je niet enkel over zelfbouw hoeft te babbelen. Ik combineer de zaken graag en heb b.v. erg toffe gesprekken gehad over draaitafels en goedkope DVD-spelers. Misschien zou het dan toch tof zijn om enkel kleinere rubriekjes aan te maken waar we ook daarover kunnen overleggen.
Probleem is dan natuurlijk dat je achter een andere naam moet gaan zoeken als je de lading wil dekken.
Eigenlijk niet makkelijk.....

Geplaatst: do 02 sep 2004, 22:17
door Bart_M
Daarvoor hebben we het off-topic gedeelte. Daar mag in principe alles besproken worden.

Geplaatst: do 02 sep 2004, 22:55
door rho
Ik vind dat eigenlijk niet zo off-topic. Het is dan wel geen zelfbouw (hoewel het bij draaitafels wel dicht in de buurt kan komen) maar het gaat toch ook over audio.

Geplaatst: vr 03 sep 2004, 11:43
door Henkjan
tja, off-topic, verwant, ... uiteindelijk heb je wel een speler nodig om wat met je zelfbouwluidsprekers te doen....