Pagina 1 van 1
mail en pm
Geplaatst: di 09 jan 2007, 22:55
door Paul
werkt dit momenteel niet goed?
ik krijg een pm van Hans Nootdorp níet, en mijn mailtje aan coolchillies komt in mijn eigen mailbox?
aub een slotje indien niet relevant of opgelost

Geplaatst: di 09 jan 2007, 23:17
door Henkjan
zal eens testen. ik stuur je zo dus een PB
mail: standaard staat aan dat je zelf een copie krijgt van via t forum verzonden mail
Re: mail en pm
Geplaatst: di 09 jan 2007, 23:26
door Paul
Paul schreef:
aub een slotje indien niet relevant of opgelost

is ondetussen van toepassing denk ik

Geplaatst: wo 10 jan 2007, 7:56
door Henkjan
niemand anders last van lost PB's?
Geplaatst: di 30 jan 2007, 16:57
door Geenius
Henkjan schreef:niemand anders last van lost PB's?
Wel last dat PB's in mijn Outbox blijven hangen.
Geplaatst: di 30 jan 2007, 17:01
door KT88
Die gaan er pas uit als de ontvanger het heeft opgehaald.
Handig, zo zie je of je bericht is gezien!

Geplaatst: di 30 jan 2007, 19:33
door Wowly
Aha, werkt dat zo, da's idd erg handig!
Jan