Pagina 1 van 1

en weer een nieuweling erbij...

Geplaatst: di 09 jan 2007, 0:21
door blackevil
hallo iedereen...

ik heb me vanavond met moeite kunnen registreren maar al met al met hulp van henk jan toch gelukt

mijn dank hiervoor!

na goed...ik zal me wel even goed voorstellen...

naja goed mijn voornaam is dus peter...roepnaam mogen jullie zelf verzinnen :o en bijna 22jaar..

ik ben vanaf mijn 15de bezig met audio..

waar ik voornamelijk eerst vooral geintreseert was in caraudio...
maar waar ik 4 of 5 jaar geleden toch wel een voor mij toen een leuke home hifi set had samen gesteld..

te weten..

Harman kardon avr 4500
Harman kardon dvd 25
Nad 912
2x dali bleu serie zuiltjes (5005 dacht ik)(gebiampt hk op mid nad op tweet)
en el cheapo surround set...(jbl scs 175)

niet echt al te excotisch maar ben er zeker wel tevreden erover voor wat ik er voor heb betaald..

maargoed nadat ik mijn rijbewijs had behaald..kwam de caraudio virus los..ben dan ook een vaste forum lid bij showyoursound.nl....

mijn caraudio install bestaat uit..

HU:alpine D310 (dvd speler + touch screen)
Dsp:alpine pxa-h701
tft extra:alpine m760
3x Micro presicion line driver`s
amp1: genesis dual mono
amp2: genesis dual mono
amp3: genesis dual mono
amp4: genesis Fourchannel
compo set voor bestaat uit..http://www.xetec.nl/pix/p6.jpg
xetec t-28 tweeter. gebaseerd op de 28mm Scan Speak D2904 tweeter
xetec P-6 mid. gebasseerd op een 15w Scan Speak revelator mid
xetec g4 mid. gebasseerd op een vifa speaker..
compo set achter(multimedia)
xetec t-26 tweeter. gebasseerd op vifa tweet
xetex g6 mid. gebaseerde op vifa speaker.
Sub laag
2x ground zero hydrogen 20x

eerder had ik een xetex 12`` sub die gebasseerd was op de 12`` xls sub van peerless.

maargoed nou heb ik toch min of meer besloten om voor home hifi te gaan..miss dat ik mijn revelator mid die ik al heb er voor kan gebruiken..maar wil hier wel eerst de juiste para`s erbij voor hebben..anders kies ik er toch gauw ervoor om de 18w revelator te pakken. en daar een mooie monitor boxje temaken. in samen werking met de scanspeak D3004/6600 tweeter.

miss dat ik ook een zuitje ga maken maar dat is nog niet helemaal zeker.

maargoed ik wil eigenlijks (heel) langzaam aan alles hier op een hoger nivo brengen..want ik wil ook een andere versterker gaan bouwen. en wel een buizen versterker..welke weet ik nog niet..maar in de elektuur staat een leuke single ended ampje...die ik miss wel ga bouwen..maar miss naar het volgen van dit forum dat ik wel op anderen ideeen kom..

en goed daarna heb ik ook meer wensen..
-daarna waarschijnlijk sparen voor een leuke platen speler...
-ook een goede cd speler..
-miss een buiz voorversterker gaan bouwen..
-verders wil ik ook wat doen voor de laagste frequentie`s...zit zelf te denken aan peerless sub`s.. en die dan miss te laten versterken door mijn hk avr 4500 amp...

en later wil ik de 4500 amp ook helemaal eruit werken..ben niet helemaal tevreden over de klank..(miss modificeren?)

over de nad 912 wel tevreden...en heeft me geen drol gekost..
en ik ben voornamelijk ook erg tevreden over mijn zuiltjes..daar zal ik echter de eerste tijd geen afscheid van kunnen nemen...

maargoed..hopelijk heb ik mij een beetje goed voorgesteld..iig genoeg leesvoer...

owjah een waarschuwing vooraf..mijn nederlands is echt beroerd..kan hier niks aan doen..ik kan het gewoon niet :roll:

grtz peter

Re: en weer een nieuweling erbij...

Geplaatst: di 09 jan 2007, 8:18
door audiomanics
blackevil schreef:
owjah een waarschuwing vooraf..mijn nederlands is echt beroerd..kan hier niks aan doen..ik kan het gewoon niet :roll:

grtz peter
Ag Wei makuh alemal wul ticvauwte...
(Vallen beter op dan denkfouten)

Kees

Geplaatst: di 09 jan 2007, 8:56
door Wowly
Welkom welkom!

Ik zie dat je al flink plannen hebt gemaakt. leuk, we zijn benieuwd!!

Wowly

Geplaatst: di 09 jan 2007, 14:50
door sietse
eeuh, hum, dit wordt een meerjaren plan. Welkom.

Geplaatst: di 09 jan 2007, 17:01
door blackevil
sietse schreef:
eeuh, hum, dit wordt een meerjaren plan. Welkom.
uhm jah dat klopt!!

maar ik ben nog jong genoeg dus ik heb nog een aantal jaartjes in het vooruit zicht...dus hoef me niet te haasten :)

Geplaatst: di 09 jan 2007, 18:11
door ome subtilieco
hey blackevil

jij hier naast robi one en bertje ben je de derde die ik hierzo herken van sys.
veel plezier hier :D

Geplaatst: di 09 jan 2007, 18:29
door blackevil
ome subtilieco schreef:
hey blackevil

jij hier naast robi one en bertje ben je de derde die ik hierzo herken van sys.
veel plezier hier :D
hey meneer ook hier!

dus de gothfather van mijn speakers hangt ook hier rond :D

ik heb zoizo 1 iemand ook al herkent en dat is de site admin van deze site henk jan!!

al had ik hier wel meer verwacht...
te weten een maarten? ajx? willie? rob borremans? naja afijn noem maar op..

jij ook nog intresse in 2x een genesis dual mono :wink:

wat ik ook miss ga doen...is miss ook intressant voor de rest van de forum bezoeker`s is mijn dsp uitproberen in de home hifi...en dus actief gaan..alleen moet ik wel de bedienings unit hebben...de d310 blijft in de auto..

grtz peter

Geplaatst: di 09 jan 2007, 21:17
door vigier
En niemand kent mij van sys ;)

Welkom hier! Mooie install met die genesis amps...

Groeten, Joris (aka Vigier)

Geplaatst: di 09 jan 2007, 21:33
door blackevil
vigier schreef:
En niemand kent mij van sys ;)

Welkom hier! Mooie install met die genesis amps...

Groeten, Joris (aka Vigier)
:oops: herken je niet...sorry..

oo en de install in de kofferbak is al vaak over de kop gegaan hehe

Geplaatst: wo 10 jan 2007, 5:33
door ome subtilieco
even vergeten paul maarten en vigier lopen hier ook rond

Geplaatst: do 31 jan 2008, 17:52
door borremansrob
blackevil schreef:
ome subtilieco schreef:
hey blackevil

jij hier naast robi one en bertje ben je de derde die ik hierzo herken van sys.
veel plezier hier :D
hey meneer ook hier!

dus de gothfather van mijn speakers hangt ook hier rond :D

ik heb zoizo 1 iemand ook al herkent en dat is de site admin van deze site henk jan!!

al had ik hier wel meer verwacht...
te weten een maarten? ajx? willie? rob borremans? naja afijn noem maar op..

jij ook nog intresse in 2x een genesis dual mono :wink:

wat ik ook miss ga doen...is miss ook intressant voor de rest van de forum bezoeker`s is mijn dsp uitproberen in de home hifi...en dus actief gaan..alleen moet ik wel de bedienings unit hebben...de d310 blijft in de auto..

grtz peter
Die mensen zijn er wel,alleen die lezen de meeste topics ipv er op te antwoorden :wink:

Volgens mij staat Maarten hier bekend als 4weg

Geplaatst: do 31 jan 2008, 18:29
door Maurice01
ome subtilieco schreef:
even vergeten paul maarten en vigier lopen hier ook rond

En ik zeg lekker niks....................................

:D :D


Rob Borrelmans ook eindelijk hiero 8)

Geplaatst: do 31 jan 2008, 19:28
door CarloPJB
Hey Rob Borremans,

Eindelijk ook bij ons :wink:

Geplaatst: do 31 jan 2008, 19:37
door Bertje
Welkom Peter, ik heb die T&S van de Xetec P6 uiteraard nog wel voor je, en eigenlijk wist je dat al natuurlijk... :wink:
En ja van al die "car audio malloten" kom je niet zo makkelijk af, ondanks een ander forum.. :lol:
Rob.