Pagina 1 van 1

DDIY 2007 : Sprekers gevraagd

Geplaatst: vr 05 jan 2007, 14:16
door blu_line
Zoals jullie weten lopen er 2 activiteiten naast elkaar op de DDIY.
Demo's en Presentaties.
Voor dat laatste ben ik op zoek naar vrijwilligers die wat willen vertellen over onderwerpen die , natuurlijk, met zelfbouw audio van doen hebben.
Dit mag een puur theoretisch, een praktisch verhaal of een mix van beiden zijn ! Wel zien we graag een goede mix van solid-state, accoustiek, speakers en digitaal.

De presentatie mag zo'n 30-45 minuten duren en alle middelen om deze te geven zullen aanwezig zijn. (Laptop, beamer, microfoon end)

Wat staat daar tegen over ?
Je entree is vrij, evenals de lunch en je kan een presentje verwachten !

Denk je dat je een goed inhoudelijk verhaal hebt en ben je bereid deze te delen, PM me dan even !


mvg

ST

Geplaatst: ma 22 jan 2007, 19:05
door Roland
Hoi

Zijn er mischien al wat data bekend? Of een aantal weekenden waarin het eventueel gaat gebeuren? Maanden? Ik zal er zeker zijn.

Groeten Roland